Заступник міського голови
Савенко Максим Миколайович
Контакти
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Організовує роботу з реалізації повноважень виконавчого комітету у сфері залучення інвестицій, забезпечення розробки програм соціально-економічного розвитку, планування та обліку, сприяння розвитку зовнішньоекономічної діяльності, промисловості, агропромислового комплексу, управління майном, приватизації, малого бізнесу і підприємництва, торгівлі, побутового обслуговування, громадського харчування, розвиток переробної промисловості в агропромисловому комплексі, виробництва товарів народного споживання, демонополізації економіки, наповнення місцевого бюджету, формування проекту бюджету, дотримання податкового законодавства, розвитку міжрегіональних економічних зв’язків з містами України.
Забезпечує реалізацію державної політики в галузі соціального забезпечення та соціального захисту незахищених громадян.
Підготовка матеріалів та проекти рішень про надання допомоги особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, сім’ям загиблих військовослужбовців, особам з інвалідністю з дитинства, багатодітним сім’ям.
Підготовка та подання на затвердження міської ради місцевих програм зайнятості та заходів щодо соціальної захищеності різних груп населення від безробіття, організація їх виконання. Читати детальніше
Із метою оперативного розгляду звернень громадян та надання адміністративних послуг приймає до розгляду та виконання звернення та заяви з питань: надання дозволу на торгівлю, дотримання правил торгівлі, культури обслуговування; надання дозволу на виїзну, ярмаркову, святкову торгівлю; встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності, розташованих на території громади; виплати одноразової адресної матеріальної допомоги незахищеним верствам населення.
Підготовка та подання до обласної ради необхідних показників та вносить пропозиції до програм соціально – економічного та культурного розвитку територіальної громади та області, а також до планів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на території громади, з питань, пов’язаних із соціально – економічним та культурним розвитком території громади, задоволення потреб населення територіальної громади.
Забезпечує реалізацію програм приватизації нерухомого комунального майна на території громади, пропозиції щодо прийняття об’єктів соціально-культурного призначення, що розташовані на території громади у комунальну власність, ефективного використання нежитлових приміщень комунальної власності територіальної громади.
Координує та організовує управління нерухомим майном, що належить до комунальної власності територіальної громади та перебуває на балансі виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області, в межах, визначених міською радою.
Готує та вносить до міської ради пропозиції щодо порядку та умов відчуження комунального майна, що належить до комунальної власності територіальної громади та перебуває на балансі виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області.
Організація проведення оплачуваних громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні, а також учнівської та студентської молоді у вільний від занять час на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до комунальної власності, а також за договорами – на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до інших форм власності.
Організовує роботу з розроблення та реалізації повноважень виконавчого комітету з питань управління комунальною власністю, приватизації та оренди нерухомого комунального майна, наповнення місцевого бюджетів.
Підготовка міських програм соціально – економічного та культурного розвитку, подання їх на затвердження міської ради, організація їх виконання, підготовка та подання звітів міській раді про хід та виконання програм.
Підготовка та подання до обласної ради необхідних показників та вносить пропозиції до програм соціально – економічного та культурного розвитку територіальної громади та області, а також до планів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих на території міської ради, з питань, пов’язаних із соціально – економічним та культурним розвитком території громади, задоволення потреб населення територіальної громади.
Організація розгляду справ про адміністративні правопорушення.
Координує роботу по підготовці та поданні на затвердження ради програм, організація їх виконання.
Керує роботою та контролює діяльність управлінь, відділів виконавчого комітету міської ради, підприємств міста:
– управління соціального захисту населення;
– управління економіки;
– відділ державної реєстрації;
– відділ із забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг;
– територіальний центр надання соціальних послуг.
Взаємодіє і сприяє діяльності виконавчого комітету з такими установам, організаціям та підприємствами міста:
– Вiддiлом обслуговування громадян № 13 (сервiсний центр) управління обслуговування громадян Головного управлiння Пенсiйного фонду України у Київськiй областi;
– Обухівською міськрайонною філією Київського обласного центру зайнятості;
– промисловими підприємствами, агропромисловими підприємствами, комерційними банками, об’єктами торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування;
– комунальними підприємствами відповідно до розподілу повноважень.
Керує роботою консультативних, дорадчих органів відповідно до розпорядчих документів.
Координує комісії міської ради з відповідних питань.
Перший, третій понеділок щомісяця з 09.00-12.00
Адреса: м.Обухів, вулиця Київська, 10