Заступник міського голови
Цельора Володимир Васильович
Контакти
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
Організовує роботу з реалізації повноважень виконавчого комітету з питань адміністративно-територіального устрою, будівництва, містобудування та архітектури, регулювання земельних відносин, ведення земельно-кадастрової документації, моніторингу земель та землеустрою, охорони, реєстрації та використання пам’яток архітектури, охорони навколишнього середовища, у галузях житлово-комунального господарства, газифікації, паливно-енергетичному комплексі з розроблення та реалізацією програм, перспективних планів і прогнозів соціально-економічного розвитку міста з питань житлово-комунального господарства, з питань підготовки житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період, розвитку мережі доріг, їх утримання, реалізація повноважень у сфері транспорту та зв’язку.
Підготовка планів використання природних ресурсів місцевого значення на відповідній території, вносить пропозиції щодо розміщення, спеціалізації та розвитку підприємств і організацій незалежно від форм власності.
Залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності до участі в комплексному соціально-економічному розвитку територіальної громади, координує цю роботу.
Розміщення на договірних засадах замовлень на виробництво продукції, виконання робіт (послуг), необхідних для територіальної громади, на підприємствах, в установах та організаціях. Читати детальніше
Підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад; визначення в установленому порядку розмірів відшкодувань підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності за забруднення довкілля та інші екологічні збитки; встановлення платежів за користування комунальними та санітарними мережами відповідних населених пунктів.
Підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо прийняття рішень про організацію територій і об’єктів природно – заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні; внесення пропозицій до відповідних державних органів про оголошення природних та інших об’єктів, що мають екологічну, історичну, культурну на наукову цінність, пам’ятками природи, історії або культури, які охороняються законом.
Справляння плати за землю.
Здійснення контролю за додержанням земельного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель, природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення, відтворенням лісів.
Підготовка проектів рішень про організацію стоянок автомобільного транспорту, здійснення контролю за їх діяльністю відповідно до закону.
Погодження питань про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення.
Вирішення земельних спорів у порядку, встановленому законодавством.
Визначення території для складування, зберігання або розміщення виробничих, побутових та інших відходів відповідно до законодавства.
Підготовка висновків щодо надання або вилучення земельних ділянок в установленому законом порядку.
Організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою.
Здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою.
Сприяє реалізації державної економічної політики, яка забезпечує комплексний економічний розвиток територіальної громади, повноважень виконавчого комітету з питань капітального будівництва, благоустрою населених пунктів Обухівської міської територіальної громади
Організовує підготовку документів щодо укладання договорів з підрядними організаціями, здійснює контроль за виконанням договорів по будівництву, реконструкції та ремонту об’єктів комунальної власності
Готує проекти рішень міської ради та виконавчого комітету з питань будівництва, організовує роботу з розміщення замовлень на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонти об’єків комунальної власності територіальної громади, організовує підготовку повного пакету
дозвільних документів замовника для виконання капітального ремонту, реконструкції, будівництва об’єктів комунальної сфери, а також місцевих доріг та комунальних об’єктів територіальної громади.
Організовує підготовку документів щодо укладання договорів з проектними організаціями на розроблення проектно-кошторисної документації та здійснення ними авторського нагляду, організовує передачу завершених об’єктів підприємствам та організаціям, на які покладено їх експлуатацію, здійснює контроль за будівництвом, реконструкцією, капітальним та поточним ремонтами об’єктів комунальної власності в межах функцій замовника.
Бере участь у роботі під час проведення перевірок відділом державного архітектурно-будівельного контролю та інших контролюючих органів за дотриманням законодавства у сфері будівництва, забезпечувати їх необхідними документами для роботи.
Розглядає проекти планів підприємств і організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади, вносить до них зауваження та пропозиції, здійснює контроль за їх виконанням.
Готує подання по заслуховуванню звітів про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади.
Організовує управління об’єктами житлово – комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, забезпечує необхідний рівень та якість комунальних послуг населенню.
Здійснює контроль за належною експлуатацією та організацією обслуговування населення підприємствами житлово – комунального господарства, технічним станом, використанням та утриманням інших об’єктів нерухомого майна усіх форм власності.
Сприяє створенню об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, органів самоорганізації населення за місцем проживання.
Організовує благоустрій населених пунктів громади, залучає на договірних засадах з цією метою коштів, трудових і матеріально–технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, а також населення.
Здійснює контроль за станом благоустрою, організовує озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку.
Вирішує питання збирання, транспортування, утилізацію та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин.
Забезпечує утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання.
Готує матеріали для затвердження маршрутів і графіків руху пасажирського транспорту незалежно від форм власності, узгоджує питання стосовно транзитного пасажирського транспорту у випадках, передбачених законодавством.
Організовує залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності територіальної громади, до участі в обслуговуванні населення засобами транспорту і зв’язку.
Готує та здійснює заходи щодо розширення та вдосконалення мережі підприємств транспорту та зв’язку.
Підготовка проектів рішень виконавчого комітету міської ради.
Керує роботою та контролює діяльність управління, відділів виконавчого комітету міської ради:
– земельний відділ;
– відділ охорони навколишнього середовища;
– відділ розвитку інфраструктури, містобудування та архітектури;
– відділ капітального будівництва;
– відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю.
– відділ житлово-комунального господарства та транспорту;
– відділ з питань благоустрою;
Взаємодіє і сприяє діяльності виконавчого комітету з такими установами, організаціями, закладами та підприємствами громади:
– Управлінням Держгеокадастру в Обухівському районі Київської області;
– комунальними підприємствами відповідно до розподілу повноважень;
– ТОВ «Міський житловий центр»;
– ПрАТ «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
– Обухівська дільниця Васильківської філії регіональної газової компанії «Київоблгаз».
Керує роботою консультативних, дорадчих органів відповідно до розпорядчих документів.
Координує комісії міської ради з відповідних питань.
перший, третій четвер щомісяця з 09.00-12.00
Адреса: м.Обухів, вулиця Київська, 10 (кабінет № 8)