Задекларована праця = трудові і соціальні права
Працювати за трудовим договором – вигідно!
З моменту укладення трудового договору ви – найманий працівник, який має трудові права й соціальні гарантії.
Вас штрафують за запізнення чи неефективну роботу? Задекларована праця захищає вас від зловживань зі сторони роботодавця. За порушення трудової дисципліни закон передбачає лише два покарання: догану або звільнення. Матеріальна відповідальність стягується в разі суттєвої шкоди внаслідок протиправних дій або бездіяльності, а відрахування не можуть перевищувати 20% зарплати. Вам же треба за щось жити.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Скористайтесь правом на податкову знижку, використовуючи Мобільний застосунок «Моя податкова»
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що право на податкову знижку, підстави для її нарахування, перелік витрат, дозволених для включення до податкової знижки, визначено у ст. 166 ПКУ.
Використати право на податкову знижку за витратами, понесеними протягом 2023 року, платник може впродовж поточного року, подавши податкову декларацію про майновий стан і доходи з додатком Ф3 та копіями підтверджуючих документів по 31 грудня 2024 року включно.
У мобільному застосунку «Моя податкова» у розділі «Послуги» створено можливість подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки.
Покроковий порядок дій платника податку для подання декларації :
– обираєм «Подати декларацію про майновий стан і доходи»;
– зазначимо суму понесених витрат відповідного виду;
– вказуємо реквізити банківського рахунку, на який зарахується сума податкової знижки;
– прикріпіть у електронному вигляді підтверджуючі документи (документи можуть бути форматі у pdf, або ж фото);
– підпишіть та надішліть.
Обмеження права у застосуванні податкової знижки встановлені п.166.4 ст.166 ПКУ.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Пересувне джерело забруднення
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п.п.14.1.142 п.14.1 ст.14 ПКУ, пересувне джерело забруднення – транспортний засіб, рух якого супроводжується викидом в атмосферу забруднюючих речовин.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Понеділок, 17 червня 2024 року є останнім днем подання заяви про перехід на спрощену систему або на іншу групу платників ЄП
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що понеділок, 17 червня 2024 року є останнім днем подання:
– платником інших податків і зборів заяви про перехід на спрощену систему оподаткування – п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ.
– платником єдиного податку заяви про перехід на іншу групу платника єдиного податку – п.п. 298.1.5 п. 298.1 ст. 298 ПКУ.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Строки сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п.п. 266.10.1. п. 266.10 ст. 266 ПКУ, податкове зобов’язання за звітний рік з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується:
а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Заповнюємо правильно Таблицю даних платника ПДВ
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п. 2 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженого постановою Кабміну від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» таблиця даних платника податку – зведена інформація, що подається платником податку до контролюючого органу, щодо кодів видів економічної діяльності платника податку згідно з Класифікатором видів економічної діяльності, кодів товарів згідно з УКТЗЕД та/або кодів послуг згідно з Державним класифікатором, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Згідно з п. 13 Порядку у таблиці даних платника податку (далі – Таблиця) зазначаються:
– види економічної діяльності відповідно до КВЕД ДК 009:2010;
– коди товарів згідно з УКТ ЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України;
– коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 (далі – ДКПП), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником податку, ввозяться на митну територію України.
Одночасне заповнення граф щодо придбання (отримання) і постачання/надання товарів/послуг в одному рядку Таблиці не допускається.
Коди послуг згідно з ДКПП у Таблиці мають містити від 5 (наприклад: 02.40) до 14 символів.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Реєстрація неприбуткових організацій та установ контролюючими органами
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п. 133.4 ст. 133 ПКУ не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації (далі – неприбуткова організація) у порядку та на умовах, встановлених п. 133.4 ст. 133 ПКУ.
Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджено постановою Кабміну від 13.07. 2016 № 440 зі змінами та доповненнями.
Для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр) неприбуткові підприємства, установи та організації (далі – неприбуткова організація) повинні подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабміну від 13.07.2016 № 440 (далі – Порядок), і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом. Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, відповідно до закону подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.
За результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, або на підставі відомостей, отриманих з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, протягом трьох робочих днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення про:
– включення, повторне включення, відмову у включенні (повторному включенні) неприбуткової організації до Реєстру;
– виключення неприбуткової організації з Реєстру;
– зміну ознаки неприбутковості.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Призупинення дії ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями/тютюновими виробами у випадку тимчасового припинення господарської діяльності законодавством не передбачено
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин, а для малих виробників виноробної продукції алкогольних напоїв без додавання спирту: вин виноградних, вин плодово-ягідних, напоїв медових), тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним може здійснюватися СГ (у тому числі іноземними СГ) всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю.
Ліцензія анулюється та вважається недійсною з моменту одержання СГ (у тому числі іноземним СГ, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) розпорядження про її анулювання в електронній формі засобами електронного зв’язку (частина 55 ст. 15 Закону № 481).
СГ, який має ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або тютюновими виробами та планує призупинити господарську діяльність, необхідно подати заяву на анулювання таких ліцензій.
Чинним законодавством не передбачено можливості призупинення дії ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями чи тютюновими виробами у випадку тимчасового припинення СГ господарської діяльності.
Якщо СГ не здійснює господарську діяльність, але при цьому ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями чи тютюновими виробами не анульовані, такий СГ зобов’язаний зробити щоквартальний черговий платіж до відповідного бюджету за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями чи тютюновими виробами та подати органу, яким видано ліцензію, копію платіжної інструкції з відміткою банку/небанківського надавача платіжних послуг.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Задекларована праця допомагає розвивати бізнес
Створюючи нові робочі місця, ви можете отримати державну підтримку.
Якщо ви є суб’єктом малого підприємництва і створили нові робочі місця, можете отримати компенсацію в розмірі єдиного внеску за працевлаштування зареєстрованих безробітних на ці робочі місця не менше ніж на два роки. Загальна тривалість виплати компенсації становить 12 місяців.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Коментарі