Декларування податку на прибуток за півріччя
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що з 01 липня по 09 серпня 2023 року триває кампанія декларування податку на прибуток за півріччя 2023 року (для платників, у яких звітним (податковим) періодом є квартал).
Декларація подається за оновленою формою – 31 березня 2023 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 20.02.2023 № 101 «Про затвердження Змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств», з урахуванням змін, внесених наказом Мінфіну від 13.03.2023 № 130 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 20 лютого 2023 року № 101».
Платники податку, які застосовують особливості оподаткування діяльності з торгівлі валютними цінностями у готівковій формі, матимуть змогу подати Декларацію за оновленою формою, починаючи зі звітного (податкового) періоду – півріччя 2023 року із відображенням сплачених протягом такого звітного (податкового) періоду сум авансових внесків із пунктів обміну іноземних валют у додатку ОВ до Декларації, та врахувати відповідні суми у зменшення податкових зобов’язань із податку на прибуток підприємств у додатку ЗП до Декларації відповідно до положень п. 141.13 ст. 141 ПКУ. Зазначені роз’яснення наведено листом ДПС від 04.05.2023 № 9846/7/99-00-21-02-01-07. На вебпорталі ДПС у рубриці Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів розміщені електронні форми Декларацій (із змінами, внесеними
Наказом №101) з додатками, які приймаються з 01.07.2023 за ідентифікаторами форм:
J0100124 – для юридичних осіб;
F0100724 – для фізичних осіб;
J0100924 – для інститутів спільного інвестування;
J0100524 – для виробників сільськогосподарської продукції за рік (річний податковий (звітний) період починається з 01 липня минулого звітного року і закінчується 30 червня поточного звітного року).
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області: https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Електронний документообіг між платниками податків та контролюючими органами
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що електронний документообіг між платниками податків та контролюючими органами здійснюється відповідно до ПКУ та Законів України №851 «Про електронні документи та електронний документообіг», № 2155 «Про електронні довірчі послуги» без укладення відповідного договору.
Перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків, визначає керівник платника податків, він же змінює їхні повноваження.
Суб’єктом електронного документообігу платник податків стає після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог Закону № 851 та Закону № 2155.
Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється виключно у випадках:
– отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків;
– отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про зміну керівника платника податків;
– отримання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про державну реєстрацію припинення юридичної особи;
– наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця чи незалежної професійної діяльності фізичної особи;
– наявності в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків інформації про закриття реєстраційного номера облікової картки платника податків у зв’язку зі смертю.
Порядок обміну електронними документами платника податків та контролюючого органу затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області: https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
ФО що надають в оренду своє майно іншим фізичним особам, які не є самозайнятими особами, повинні задекларувати отримані доходи
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включається, зокрема, дохід від надання майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування), який визначається у порядку встановленому п. 170.1 ст. 170 ПКУ.
Тобто, фізичні особи, у разі надання ними в оренду житлових та нежитлових приміщень, автомобілів, техніки, обладнання чи іншого майна фізичним особам, які не є самозайнятими особами (ФОПми чи особами, які провадять незалежну професійну діяльність), повинні задекларувати отримані від такої оренди доходи та сплатити податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовий збір за ставкою 1,5% від доходу.
Так, підпунктом 170.1.5 п. 170.1 ст. 170 ПКУ встановлено, що в разі, якщо орендар майна є фізичною особою, яка не є самозайнятою особою, то особою, відповідальною за нарахування та сплату податку до бюджету є орендодавець.
Такий орендодавець повинен:
– самостійно нараховувати та сплачувати податок до бюджету в строки, встановлені ПКУ для квартального звітного (податкового) періоду, тобто, протягом 40 календарних днів, після останнього дня такого звітного (податкового) кварталу, а суму отриманого доходу та сплаченого протягом звітного податкового року податку та податкового зобов’язання за результатами такого року такий орендодавець має відображати в річній податковій декларації про майновий стан і доходи;
– у разі вчинення нотаріальної дії посвідчення договорів оренди об’єктів нерухомості, нотаріус зобов’язаний надіслати інформацію про такі договори до контролюючого органу за податковою адресою платника податку – орендодавця за формою та у спосіб, що встановлені Кабінетом Міністрів України.
Нагадаємо, що форма Податкової декларації про майновий стан і доходи затверджена Наказом Міністерства фінансів України від 02.10.2015 № 859 (у редакції Наказу Міністерства фінансів України від 17.12.2020 №783), зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 17.05.2022 року № 143 «Про внесення змін до форми податкової декларації про майновий стан і доходи та Інструкції щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.06.2022 за № 593/37929).
За вибором платника податку декларацію можна подати в один із таких способів:
– за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою.
– надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення.
– в електронному вигляді – через Електронний кабінет платника.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області: https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Як отримати довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.179.12 ст.179 Податкового кодексу України, за зверненням платника податку, контролюючий орган, до якого було подано податкову декларацію, видає довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Отже, умовою отримання Довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (далі – Довідки) є подання платником податкової декларації.
Для отримання Довідки декларант подає Заяву за формою, наведеною у додатку до Порядку оформлення і видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 568, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 10.07.2017 за № 839/30707. Заява подається платником податків або його уповноваженим представником до контролюючого органу за місцем податкового обліку (місцем проживання), а тими платниками податків – фізичними особами (крім самозайнятих осіб), які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, тобто є тимчасово переміщеними особами, – до будь-якого контролюючого органу в один із таких способів:
– безпосередньо до контролюючого органу;
– поштою;
– засобами інформаційно-комунікаційної системи “Електронний кабінет”, вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua (розділ “Листування з ДПС”).
Протягом десяти календарних днів з дня надходження заяви контролюючий орган надає Довідку, або відмову в її наданні – у разі неподання декларації про майновий стан і доходи.
Довідка видається безпосередньо в контролюючому органі за місцем податкового обліку, а ті платники податків – фізичні особи (крім самозайнятих осіб), які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання (тимчасово переміщені особи), – у контролюючому органі, до якого подано заяву, за умови підтвердження задекларованих у декларації сум.
Звертаємо увагу, що бланк та зразок заяви, яка подається для отримання Довідки, розміщені в підрозділі “Адміністративні послуги” розділу “Діяльність” субсайту ГУ ДПС у Київській області.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області: https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Щодо трудових договорів (угод) за сумісництвом
Відповідно до статті 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Згідно з ч. 2 ст. 21 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) працівник має право реалізувати свої здібності до продуктивної і творчої праці шляхом укладення трудового договору на одному або одночасно на декількох підприємствах, в установах, організаціях, якщо інше не передбачено законодавством, колективним договором або угодою сторін.
Це дозволяє працівникам, крім основного трудового договору, додатково укладати трудові договори (угоди) за сумісництвом.
Постановою Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2022 року № 1306 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» визнано такими, що втратили чинність, а саме:
– постанову Кабінету Міністрів України від 3 квітня 1993 року № 245 «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій»;
– постанову Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 року № 81 «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій, які переміщуються з районів проведення антитерористичної операції».
Наразі оплата праці за сумісництвом регулюється КЗпП.
Згідно із вимогами ст. 1021 КЗпП та ст. 19 Закону України «Про оплату праці» сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця – фізичної особи.
Працівники, які працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу.
Додатково повідомляємо, що особа не може виконувати свої трудові обов’язки одночасно (в одні й ті ж години) за основним місцем роботи і місцем роботи за сумісництвом.
ГУ ДПС у Київській області
Щодо термінів повернення платнику податку суми ПДФО внаслідок застосування права на податкову знижку
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п. 179.8 ст.179 Податкового кодексу України, сума, що має бути повернута платнику податку, зараховується на його рахунок, відкритий у банку або небанківському надавачу платіжних послуг, протягом 60 календарних днів після надходження податкової декларації про майновий стан і доходи.
Разом з тим, відповідно до п. 102.9 ст. 102 ПКУ, на період дії режиму воєнного стану в Україні зупиняється перебіг строків, визначених ПКУ, іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, крім випадків, передбачених ПКУ – такі випадки передбачені п.п. 69.9 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області: https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Дії СГ, у разі несправності програмного реєстратора розрахункових операцій
Головне управління ДПС у Київській області нагадує , що у разі несправності програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) суб’єкту господарювання необхідно встановити вид несправності та:
– якщо несправність пов’язана з порушенням роботи програмного забезпечення (далі – ПЗ), то слід оновити версію ПЗ ПРРО та повторити процедуру закриття зміни;
– якщо виявлена несправність самого пристрою (пошкодження), то слід подати Повідомлення про виявлення несправностей програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 2-ПРРО (J/F 1316701) (додаток 2 до Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» (далі – Порядок)) (далі –Повідомлення за ф. № 2-ПРРО) з позначкою про несправність та після відновлення роботи пристрою подати Заяву про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (за ідентифікатором форми J/F 1316605) (додаток 1 до Порядку) з позначкою про відновлення роботи;
– якщо пристрій викрадено або втрачено, – слід подати Повідомлення за ф. № 2-ПРРО з позначкою про крадіжку. У такому випадку реєстрація викраденого/втраченого ПРРО скасовується. Для відновлення проведення розрахункових операцій необхідно зареєструвати новий ПРРО, якому у встановленому порядку буде присвоєно фіскальний номер.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області: https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Продаж майна, яке знаходиться в податковій заставі, здійснюється на аукціонах
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що пунктом 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності – шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Продаж майна платника податків здійснюється на публічних торгах та/або через торгівельні організації – п. 95.7 ст. 95 ПКУ.
Продаж майна платника податків на публічних торгах здійснюється у такому порядку:
– майно, яке може бути згруповано та стандартизовано, підлягає продажу за кошти виключно на біржових торгах, які проводяться біржами, що створені відповідно до закону і визначені контролюючим органом на конкурсних засадах;
– цінні папери – на фондових біржах у порядку, встановленому Законом України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» від 23.02.2006 року №3480-IV;
– інше майно, об’єкти рухомого чи нерухомого майна, а також цілісні майнові комплекси підприємств підлягають продажу за кошти виключно на цільових аукціонах, які організовуються за поданням відповідного контролюючого органу на зазначених біржах.
Під час продажу майна на товарних біржах контролюючий орган укладає відповідний договір з брокером (брокерською конторою), яка вчиняє дії з продажу такого майна за дорученням контролюючого органу на умовах найкращої цінової пропозиції.
Інформація про склад майна платників податків, призначеного для продажу, оприлюднюється відповідною біржею – п. 95.16 ст. 95 ПКУ.
Інформація про час та умови проведення прилюдних торгів майном платників податків оприлюднюється відповідною біржею – п. 95.17 ст. 95 ПКУ.
Інформація, зазначена у п. 95.17 ст. 95 ПКУ, та порядок її оприлюднення визначаються Кабінетом Міністрів України- п. 95.18 ст. 95 ПКУ.
Пунктом 14 Порядку зміни початкової ціни продажу майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі, в рахунок погашення його податкового боргу та оприлюднення інформації про час та умови проведення відповідних торгів (далі – Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 №1244, встановлено, що продаж майна на аукціоні здійснюється не раніше ніж через 15 днів після оприлюднення оголошення про проведення аукціону (далі – оголошення).
Організатор аукціону оприлюднює оголошення в засобах масової інформації та на власній вебсторінці не пізніше ніж за 15 днів до його проведення (п. 15 Порядку).
Інформація щодо укладених договорів-доручень на реалізацію майна підприємств-боржників з уповноваженими організаціями та склад такого майна розміщується у рубриці «Переліки» на головній сторінці вебпорталу ДПС (https://tax.gov.ua).
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області: https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Інформація стосовно бізнес-партнерів, розміщена на офіційному вебпорталі ДПС
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що на офіційному вебпорталі ДПС працює електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який розміщено на головній сторінці вебпорталу (https://tax.gov.ua/businesspartner).
Перевірити надійність ділового партнера, зокрема, сумлінність у сплаті податків, можна, ввівши відому інформацію в одне з полів або в обидва поля – система здійснить пошук у базах даних, доступних для публічного використання та повідомить про результати пошуку з зазначенням інформації щодо відсутності або наявності боргу у платника податків.
У полі «Податковий номер» вказується код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків/серія та/або номер паспорта (для фізичних осіб – платників податків, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати платежі за серією та/або номером паспорта).
У полі «Найменування/прізвище, ім’я, по батькові платника податків» зазначається повністю точна назва платника податків.
Оновлення інформації на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованості) відбувається щоденно, крім вихідних та святкових днів, після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних за результатами попереднього банківського дня.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Який орган визначає оціночну (ринкову) вартість об’єктів нерухомого майна для розрахунку ПДФО при отриманні ФО спадщини/подарунку
Головне управління ДПС у Київській інформує, що оподаткування доходів, отриманих платниками податку в результаті прийняття у спадщину чи дарунок коштів, майна, майнових чи немайнових прав регулюються статтею 174 Податкового кодексу України.
Підпунктом 174.2.1 п. 174.2 ст. 174 розд. IV ПКУ передбачено, що об’єкти спадщини, що успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення, оподатковуються за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб.
Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розд. IV ПКУ вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені.
Членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення для цілей розд. IV ПКУ вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки – п.п. 14.1.263 п. 14.1 ст. 14 ПКУ..
Вартість будь-якого об’єкта спадщини, що успадковується спадкоємцями, які не є членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення, оподатковується за ставкою, визначеною п. 167.2 ст.167 ПКУ (5%).
Об’єкти дарування, зазначені в п. 174.1 ст. 174 ПКУ (нерухоме та рухоме майно, цінні папери, готівка або кошти в банках, тощо) подаровані платнику податку іншою фізичною особою, оподатковуються згідно з правилами, встановленими розд. IV ПКУ для оподаткування спадщини – п. 174.6 ст. 174 ПКУ.
У разі спадкування будь-яких об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою, ринкова вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається – п. 174.8 ст. 174 ПКУ.
Якщо об’єкти, подаровані платнику податку, оподатковуються за нульовою ставкою, ринкова вартість таких об’єктів з метою оподаткування не визначається.
В інших випадках отримання доходів у вигляді об’єктів спадщини/дарунків об’єктом оподаткування є оціночна вартість або ринкова вартість таких об’єктів спадщини/дарунків, визначена відповідно до п. 172.3 ст. 172 ПКУ.
Фонд державного майна України є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що реалізує державну політику, зокрема у сфері державного регулювання оцінки майна, майнових прав та професійної оціночної діяльності. Отже, питання оцінки вартості об’єктів спадщини (подарунку) відноситься до компетенції Фонду державного майна України.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Чи має право на податкову знижку ФОП
Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.п. 14.1.170 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати та/або у вигляді дивідендів, у випадках, визначених ПКУ.
Заробітна плата – це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом (п.п. 14.1.48 п.14.1 ст.14 ПКУ).
Дивіденди – це платіж, що здійснюється юридичною особою, в тому числі емітентом корпоративних прав, інвестиційних сертифікатів чи інших цінних паперів, на користь власника таких корпоративних прав, інвестиційних сертифікатів та інших цінних паперів, що засвідчують право власності інвестора на частку (пай) у майні (активах) емітента, у зв’язку з розподілом частини його прибутку, розрахованого за правилами бухгалтерського обліку (п.п.14.1.49 п.14.1 ст.14 ПКУ).
Загальна сума податкової знижки, нарахована платнику податку в звітному податковому році, не може перевищувати суми річного загального оподатковуваного доходу платника податку, нарахованого як заробітна плата, зменшена з урахуванням положень п. 164.6 ст. 164 ПКУ, крім випадку, визначеного п.п. 166.4.4 п. 166.4 ст. 166 ПКУ.
Сума податкової знижки, нарахована платнику податку у звітному податковому році, у разі включення до податкової знижки витрат платника податку на придбання акцій (інших корпоративних прав), емітентом яких є юридична особа, яка набула статус резидента Дія Сіті, розраховується окремо від інших витрат та не може перевищувати суму річного загального оподатковуваного доходу платника податку, отриманого у вигляді дивідендів, крім сум дивідендів, що не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу.
Підпунктом 166.3.10 п. 166.3 ст. 166 ПКУ передбачено, що платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу у вигляді дивідендів, крім сум дивідендів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати на придбання акцій (інших корпоративних прав), емітентом яких є юридична особа, яка набула статус резидента Дія Сіті згідно з частиною третьою ст. 5
Закону України від 15.07. 2021 № 1667-ІХ «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні, за умови що такі витрати були понесені платником податку до набуття емітентом статусу резидента Дія Сіті або впродовж періоду, коли такий резидент Дія Сіті відповідав вимозі, встановленій п. 3 частини 3 ст. 5 Закону № 1667.
Таким чином, ФОП має право на податкову знижку виключно як фізична особа у разі, якщо така фізична особа: є найманою особою та отримує доходи у вигляді заробітної плати та/або отримує доходи у вигляді дивідендів по акціях (інших корпоративних правах), емітентом яких є юридична особа, що має статус резидента Дія Сіті.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській областіhttps://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Коментарі