Внесок платників Київщини до місцевих бюджетів складає більше 4 мільярдів гривень
До місцевих бюджетів з початку року платники Київщини спрямували 4,1 млрд грн. Про це повідомила Юліана Козаченко, в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області. За наданою інформацією темп приросту до фактичних надходжень січня-лютого 2022 року складає 14%, що у грошовому еквіваленті дорівнює 508 млн грн додаткових коштів.
У розрізі основних платежів питому вагу у загальній сумі надходжень має сплата податку на доходи фізичних осіб. Зазначено, що за два місяці 2023 року зі своїх доходів жителі пристоличного регіону забезпечили 2,7 млрд грн, збільшивши показник на 22% або 485 млн грн порівняно з аналогічним показником минулого року.
Суб’єкти господарювання спрощеної системи оподаткування забезпечили місцевій казні 741 мільйон гривень єдиного податку. Від плати за землю скарбниці Київщини отримали на 28% більше, аніж торік у січні-лютому: станом на 1 березня землевласники та орендарі сплатили 275 млн грн, що перевищує показник аналогічного періоду минулого року на 59 млн грн.
Сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, принесла місцевим бюджетам 138 млн грн, що на 11% або 14 млн грн більше за суму, сплачену у січні-лютому минулого року. Збільшили суму надходжень і власники елітних автомобілів, забезпечивши 1,6 млн грн транспортного податку з темпом приросту 3% або 51 тис грн. З реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів до місцевих бюджетів надійшло 89 мільйонів гривень акцизного податку.
Раніше Державна податкова служба України повідомляла про особливості визначення «першого» та «наступного» порушення, пов’язаного із неналежним застосуванням РРО/ПРРО
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Приєднатись до офіційного каналу ДПС у Телеграм: t.me/tax_gov_ua
Повідомити про порушення податкового законодавства можна за допомогою чат-бота «StopViolationBot»
ГУ ДПС у Київській області
На підтримку Збройних сил України платники Київщини спрямували 188 млн грн
За січень-лютий платники Київщини сплатили до Державного бюджету 188 мільйонів гривень Військового збору, що спрямовується на підтримку Збройних сил України. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Юліана Козаченко. За наданою інформацією, темп приросту до відповідного періоду 2022 року у приведених умовах складає 7% або 13 мільйонів гривень додатково.
Нагадуємо, військовий збір сплачується за ставкою 1,5% з отриманих доходів, які оподатковуються ПДФО: заробітна плата, іноземні доходи, суми винагород та інших виплат, нарахованих відповідно до умов цивільно-правового договору, пасивні доходи, у тому числі, роялті, дивіденди, страхові виплати тощо.
ГУ ДПС у Київській області
Коли та яким чином вносяться зміни до Реєстру неприбуткових установ та організацій
Головне управління ДПС у Київській області інформує платників податків, що відповідно до п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 (далі – Порядок №440), у разі зміни організаційно-правової форми неприбуткової організації, внесення змін до її установчих документів або установчих документів організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація, така організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву з позначкою “зміни”, до якої додаються копії документів відповідно до п.6 Порядку №440.
Для внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій подається:
1. Реєстраційна заява за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440, з позначкою “зміни”.
2. Копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”), засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності).
3. Житлово-будівельні кооперативи додатково подають засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.
4. Неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН подають засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.
Реєстраційна заява та копії документів подаються до контролюючого органу за основним місцем обліку неприбуткової організації в один із таких способів:
-поштою;
-безпосередньо до контролюючого органу;
-засобами інформаційно-комунікаційної системи “Електронний кабінет”, вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua (розділ “Листування з ДПС”);
-державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу в разі внесення до установчих документів змін, які впливають на систему оподаткування неприбуткової організації.
Протягом трьох робочих днів контролюючий орган вносить зміни до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організвцій, або надає відмову в разі:
– встановлення невідповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим п.133.4 ст. 133 Податкового кодексу України.
– подання неприбутковою організацією не в повному обсязі зазначених документів, необхідних для внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі.
Відомості, що містяться у Реєстрі, надаються у вигляді:
– безоплатного доступу через офіційний вебпортал ДПС (tax.gov.ua) та засобами інформаційно-комунікаційної системи “Електронний кабінет” (cabinet.tax.gov.ua) до відомостей з
Реєстру, які є актуальними на момент запиту;
– витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій, який надається за окремим запитом неприбуткової організації. Запит обов’язково має бути підписаний керівником, або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.
Бланк та зразок заяви розміщено у підрозділі “Адміністративні послуги” розділу “Діяльність” субсайту ГУ ДПС у Київській області.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Коментарі