На новорічні свята енергетикам вдалося знизити час відключень домівок мешканців Київщини до мінімуму. Цьому сприяла тепла погода та зниження енергоспоживання в святкові дні бізнесом і промисловістю. Однак останні дні дефіцит потужності в Київській області зростає. Чому так відбувається:
1. Загальна українська енергосистема ще не оговталась від російських атак. Зберігається значний дефіцит електроенергії;
2. Морози посилились і люди частіше використовують обігрівачі, через що сильно зростає навантаження на мережі;
3. Промислові підприємства повернулись до роботи після новорічних свят, це теж призвело до збільшення споживання електроенергії.
Енергетики утримують ситуацію в рамках стабілізаційних графіків відключень. Для цього компанія оновила і запровадила з 3 січня нові графіки. Вони враховують поточну складну ситуацію в енергосистемі. Графіки розміщені на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі у розділі «Відсутня електроенергія?»
Оновлений графік складається з 3 категорій:
• Світло є. Періоди, коли буде забезпечуватись електропостачання. Це білий колір на графіку;
• Світла немає. Періоди, коли відключення буде відбуватись для того, аби збалансувати енергосистему. Сірий колір на графіку;
• Можливі відключення. Періоди, коли відключення може застосовуватися, якщо дисбаланс в енергосистемі буде збільшуватися. В ці періоди рекомендуємо знижувати споживання електроенергії та не користуватися ліфтами. Світло-сірий колір на графіку.
Покрокову відеоінструкцію, як визначити, коли у вас буде світло, а коли – ні згідно з новим графіком стабілізаційних відключень можна подивитись на сторінці Facebook за цим посилання – https://www.facebook.com/dtekkrem/posts/pfbid032BzWhnGY9JA5giPHagGej2u88ZhqcqNhkTHAS2NwGG3hhit5PtcPvMpDikczVUxbl
Зауважмо, що в останній тиждень через високий дефіцит в енергосистемі все частіше в так звані «негарантовані години» (світло сірий колір на графіках) диспетчерам доводиться обмежувати електропостачання для уникнення аварій.
В так званій білій зоні – світло має бути у всіх споживачів. Якщо у вас немає світла в білій зоні, будь ласка, оперативно повідомте нам про це. Ймовірно у такому випадку в вашому будинку чи мікрорайоні сталася аварія. Ми все перевіримо та оперативно ліквідуємо наслідки аварії і якомога швидше повернемо світло.
У разі неспівпадіння реальної ситуації з графіком — просимо невідкладно повідомляти нам про це. Нам важливий зворотній зв’язок, щоб в стислі терміни зробити графіки максимально зручними для користувачів.
Найшвидший спосіб — написати нам в приватні повідомлення на Facebook ДТЕК Київські регіональні електромережі. Також можна подати заявку на сайті компанії в розділі «Відсутня електроенергія?». Заявки приймаються в тому числі через кол-центр, проте це може зайняти більше часу через велику кількість дзвінків.
Важливо пам’ятати. Після того, як з’явилось світло після відключення, електроприлади потрібно вмикати по черзі. Це допоможе уникнути аварій через перевантаження електромереж та зберегти світло у вашому та сусідніх будинках.
Коментарі