Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Проєкт #Лелеченьки за участі ДТЕК Київські регіональні електромережі переміг у міжнародній премії з PR

Комунікаційний еколого-просвітницький проєкт #Лелеченьки ДТЕК Мережі, який реалізовувався за участі ДТЕК Київські регіональні електромережі, переміг у конкурсі Golden World Awards for Excellence 2022*, організованому Міжнародною Асоціацією з PR (IPRA), а також отримав спеціальний приз за внесок у досягнення Цілей сталого розвитку ООН. ДТЕК Мережі цьогоріч став єдиною компанією-переможцем з України у цьому міжнародному конкурсі комунікаційних проєктів.

Проєкт #Лелеченьки компанії ДТЕК Мережі, участь в якому брав ДТЕК Київські регіональні електромережі, здобув перемогу у престижному міжнародному PR конкурсі Golden World Awards for Excellence 2022, організованому міжнародною асоціацією із PR — IPRA (International Association of Public Relations). Проєкт здобув перемогу одразу у 2-х номінаціях — «Найкращі корпоративні комунікації» і «Найкращий екологічний проєкт», а також отримав спеціальний приз IPRA Golden World Global Contribution Award 2022 за внесок у досягнення Цілей сталого розвитку Глобального договору ООН.

#Лелеченьки започатковано у 2021 році для того, щоб допомогти зберегти в Україні популяцію білих лелек і привернути увагу суспільства до дбайливого ставлення до довкілля. Проєкт поєднав дії бізнесу, юних екологів та сучасного мистецтва задля просування принципів ESG, а також відповідальності бізнесу за прогрес у досягненні Цілей Сталого розвитку ГД ООН.

«В рамках проєкту ДТЕК Мережі #Лелеченьки за минулий рік спеціалісти ДТЕК укріпили 56 лелечих гнізд в Київській області. Це допомогло захистити близько 200 птахів від уражень струмом та загибелі. До проєкту долучилися лідери думок та діти. #Лелеченьки продемонстрував всьому світу, як бізнес може бути відповідальним та насправді корисним для довкілля та суспільства. Ми пишаємося перемогою цього проєкту!», − прокоментували в ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Проєкт #Лелеченьки дозволив перетворити звичайний «виробничий процес» − укріплення гнізд лелек на електроопорах, на корисне та цікаве дозвілля для всієї родини. Влітку діти разом з екологами ДТЕК спостерігали за гніздуванням лелек та робили дослідження. Восени лідери думок, блогери, клієнти та співробітники компанії встановлювали захисні платформи для гнізд птахів. Компанія створила першу колаборацію української енергетики і сучасного мистецтва. З митцем Лесем Панчишиним встановили в Києві на ВДНГ та в Одесі в парку Перемоги скульптури родини лелек. Через мову мистецтва бізнес долучив до проєкту мільйони відвідувачів цих парків. Про проєкт ДТЕК Мережі розповідав українцям через медіа та соціальні мережі, що допомогло привернути увагу до проблеми зменшення популяції лелек в Європі.

За 3 місяці реалізації в проєкт було залучено близько півтисячі учасників у Дніпропетровській, Київській, Одеській областях та Києві. Це допомогло встановити рекорд — укріпити 197 гнізд лелек замість 120 запланованих. Завдяки медіа та креативному публічному промо (скульптури, таблички та наліпки з посиланням на лендінг проєкту) охоплення #Лелеченьки склало понад 31 млн контактів з аудиторією.

У 2022 році через воєнний стан в країні компанія змушена була призупинити встановлення платформ навесні. Але проєкт #Лелеченьки продовжується. Попри війну, енергетики разом з лідерами громадської думки стежать за безпекою птахів та збереженням гнізд на електроопорах в рамках цьогорічної ініціативи компанії — #ЛелекаВГніздіМирвУкраїні.

Нагадаємо, що в минулому році ДТЕК Мережі також здобув перемогу в конкурсі Golden World Awards for Excellence 2021 в номінаціях «Найкращі корпоративні комунікації» та «Найкраще управління репутацією та бренд-менеджмент» з проєктом #СвітліСправи.

*Премія Golden World Awards for Excellence заснована в 1990 році Міжнародною асоціацією із зв’язків з громадськістю та є галузевим «PR-Оскаром». Премією нагороджуються компанії та проєкти з Європи, Азії, США й Африки більше, ніж в 30 категоріях за видатні досягнення в галузі комунікації. Всі проєкти-переможці мають відповідати та популяризувати цілі сталого розвитку Глобального договору ООН.

У 2022 році перемогу також здобули комунікаційні ініціативи таких світових брендів та організації, як Shell, Volkswagen, Visa, United Partners, Socar, JeffreyGroup, SC GRF+SRL, Tencent, PR Consulting Dentsu Inc., Spotlight, Hrvatski Telekom, The Phillips Group, Turkcell Vadi, OZMA Inc., GENESIS PR, MikeWorldWide, LLYC, Wargaming Group Limited, HvdM, Національний університет Сингапуру та Стамбульський столичний муніципалітет та інші.

Коментарі