Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

ДТЕК Київські регіональні електромережі відновив роботу центру обслуговування клієнтів у Сквирі

ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує поступово відновлювати роботу центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) в Київській області. На цьому тижні запрацював ще один центр у Сквирі. Клієнти зможуть отримати послуги, які передбачають особистий візит до фахівців. Наприклад: проконсультуватися з питань розподілу електроенергії, подати заявку щодо роботи лічильника, переукласти договорів, подати звіт за об’єми споживання юридичних клієнтів тощо. Також в компанії нагадують, що більшість послуг клієнти можуть отримувати через доступні 24/7, зручні у використанні дистанційні канали обслуговування, в тому числі онлайн-сервіси.

«ДТЕК продовжує розвивати інфраструктури електромереж, використовуючи сучасні цифрові технології та спираючись на принципи сталого розвитку. Наша мета – надавати українцям якісні послуги з електропостачання європейського рівня. Для зручності клієнтів ми поступово відновлюємо роботу ЦОКів у різних районах області. З понеділка відкрив свої двері центр у Сквирі. Загалом в області вже працює 15 центрів у містах та селищах»,зазначили у ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Центр обслуговування клієнтів в м. Сквира працює за адресою: вул. вул. Липовецька, 72, з 8:00 до 17:00 години з понеділка по п’ятницю без перерви та з дотриманням всіх заходів безпеки. Клієнти зможуть отримати послуги, які передбачають особистий візит до фахівців. Наприклад: отримати консультацію з питань розподілу електроенергії, подати заявку щодо роботи лічильника, або врегулювати питання щодо договорів на розподіл електроенергії, отримати послуги з перезаключення договорів, коригування показів лічильника, прийому звітів за об’єми споживання юридичних клієнтів тощо. Як і інші ЦОКи компанії, центр у Сквирі працює без прив’язки до місця проживання. За послугами в ЦОК можуть звертатися, як мешканці міста, так і всієї області.

Адреси відкритих офісів можна дізнатись на сайті компанії у відповідному розділі або зателефонувавши до кол-центру.

Разом з тим, в компанії нагадують, що більшість цих послуг клієнти можуть отримувати через доступні 24/7, зручні у використанні дистанційні канали обслуговування, в тому числі онлайн-сервіси. Для цього в ОСР цілодобово працюють дистанційні сервіси: чат-бот у Viber та Telegram, особистий кабінет на сайті, мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore та Google Play Market), автоматичне IVR-меню кол-центру — +38 (044) 4590740, (067) 4957040, (099) 4957040, (093) 4957040, окрема лінія для юридичних осіб — (050) 4957040.

Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.

Коментарі