Упродовж липня 2022 року ДТЕК Київські регіональні електромережі повернув світло понад 300 тисяч мешканців Київщини, які тимчасово залишилися без електропостачання внаслідок негоди або аварійних ситуацій. З початку війни компанія не зупиняла свою роботу, продовжує підтримувати електромережу області у належному стані та готувати її до проходження сезону пікових навантажень.
Протягом липня в Київській області відбулося 753 аварійних відключення на електромережі. Вони виникли внаслідок негоди з сильними поривами вітру та дощем, що пошкоджувала електромережі, зношеності обладнання та технологічних порушень (перевантаження, дій третіх осіб тощо).
«ДТЕК – надійний партнер суспільства. В минулому місяці співробітники ДТЕК повернули світло для 384 756 родин. Енергетикам доводилось ліквідувати наслідки негоди та аварійні ситуації на електромережі. Наші фахівці роблять все можливе для того, аби мешканці області мали вдома світло», – розповіли в ДТЕК.
В компанії зазначають, що наразі спеціалісти ДТЕК проводять роботи з підготовки електромережі до осінньо-зимового періоду: усувають виявлені дефекти на обладнанні та розчищають електролінії від зелених насаджень. Ці роботи дозволять посилити мережі і як наслідок зменшити кількість аварійних відключень, через які українці лишаються без світла на невизначений термін.
Нагадаємо, якщо у вас виникли питання, то ви можете скористатися дистанційними каналами обслуговування: офіційна сторінка в Facebook, чат-бот Viber та Telegram, сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі та IVR-меню кол-центру: (044)4590740, (067/093/099)4957040.
Як зазначалося раніше, у червні ДТЕК Київські регіональні електромережі повернув світло понад 530 тисячам родин.
Коментарі