Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

ДТЕК повернув світло для понад 46 тисяч родин, знеструмленим через негоду на Київщині

ДТЕК Київські регіональні електромережі ліквідовує наслідки негоди, що сталася вчора 07 серпня. Світло повернули вже для понад 46 тисяч родин у 33 населених пунктах, що знеструмлювалися повністю та у 73 — частково. Енергетики докладають максимум зусиль, щоб якнайшвидше повернути світло в кожну домівку.

07 серпня в Київській області через зливу, грозу та шквальні пориви вітру до 20 м/с було знеструмлено 41 населений пункт повністю та 87— частково. Пошкоджено 63 повітряних ліній та 1234 трансформаторних підстанцій. Найбільше через негоду постраждали Вишгородський та Ірпінський енерговузли.

Для оперативної ліквідації аварій на мережі через наслідки негоди та повернення світла мешканцям Київщини, аварійні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі були переведені у посилений режим.

Станом на 10:30 8 серпня електромонтери вже встигли повернути світло для понад 46 тисяч родин у 33 населених пунктах, що знеструмлювалися повністю та у 73 — частково.

Залишаються знеструмленими повністю або частково 22 населених пункти. Через грозу та пориви вітру знеструмлені 3 лінії 6-10 кВ повністю та 9 – частково, 159 трансформаторних підстанцій.

Бригади продовжують працювати в посиленому режимі, щоб якнайшвидше повернути світло.

ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. Просимо всіх пам’ятати про правила безпеки — не наближатися до оголених проводів, обірваних ліній, відкритих дверей та люків електроустановок, а також пошкоджених опор. У разі відсутності електропостачання, будь ласка, повідомте нам про це через зручні дистанційні сервіси:
• чат-бот у Viber та Telegram;
• приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook;
• мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore або Google Play Market);
• офіційний сайт компанії — кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії»;
• кол-центр 38 (067/099/093)495 70 40, стаціонарний телефон (044)4590740.

Під час негоди лінії кол-центру можуть бути перевантажені, тому компанія закликає клієнтів користуватися онлайн-сервісами.

Ми не зупиняємо свою роботу та продовжують підтримувати надійність та якість електропостачання для мешканців, підприємств та установ Київщини.

Коментарі