Через негоду, яка пройшла значною територією країни 6 липня — злива та пориви вітру до 20 м/с — у Київській області сталися пошкодження ліній та масові аварії. Спеціалісти ДТЕК Київські регіональні електромережі з відучора працюють у посиленому режимі, аби якомога швидше відновити електропостачання клієнтів.
Станом на ранок вже відновлено електропостачання у 39 населених пунктах, що були без світла повністю та 61 – частково знеструмлених через негоду. Відремонтували 45 повітряних ліній 6-10 кВ та 1094 трансформаторних підстанцій.
«ДТЕК — надійна, відповідальна компанія, яка турбується про своїх клієнтів. Фахівці компанії продовжують ліквідувати наслідки негоди. Вони докладають максиму зусиль, щоб в стислі терміни повернути світло в домівки клієнтів. Наразі найбільше відключень залишається у Макарівському енерговузлі. Над відновленням електропостачання працює бригади», — повідомили у компанії.
6 липня в Київській області через погіршення погодних умов було знеструмлено 52 населених пунктів повністю та 91 — частково. Пошкоджено 68 повітряних ліній та 1619 трансформаторних підстанцій. Наразі без електропостачання лишаються 13 населених пунктів повністю та 30 частково. Через негоду знеструмлені 20 ліній електропередачі 6-10 кВ повністю та 3 — частково, 525 трансформаторних підстанцій.
Для оперативної ліквідації аварій на мережі через наслідки негоди та повернення світла мешканцям Київщини, аварійні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі були переведені у посилений режим.
ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує правила безпеки:
– під час сильного вітру потрібно уникати знаходження біля ліній електропередачі;
– при виявленні обірваних ліній не підходити ближче ніж 8-12 метрів, ні в якому разі не торкатися оголених проводів та одразу повідомити про це компанію;
– якщо пропало світло, не намагайтеся здійснити ремонт самостійно. У випадку, коли світло зникло у квартирі або будинку, — зверніться до електрика, що обслуговує ваш будинок.
Якщо немає світла на всій вулиці — зверніться до фахівців ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Про всі аварійні випадки на електромережах просимо повідомляти зручним для вас способом:
• чат-бот у Viber та Telegram;
• приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook;
• кол-центр 38 (067/099/093)495 70 40, стаціонарний телефон (044)4590740;
• мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore або Google Play Market);
• офіційний сайт компанії — кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії»;
За постійним оновленням інформації про ліквідацію аварій внаслідок негоди можна слідкувати на офіційній сторінці у Facebook.
Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.
Коментарі