Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Наслідки негоди: фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі вже відновили електропостачання у 191 населеному пункті та продовжують працювати в посиленому режимі

Спеціалісти ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжують ліквідовувати наслідки негоди, що спричинила масові аварійні відключення. Аварійні бригади з початку негоди працюють у посиленому режимі, аби якомога швидше відновити електропостачання клієнтів. Станом на ранок 22 червня фахівці відновили роботу 87 ліній і 2 689 трансформаторних підстанцій. Електропостачання повністю повернули у 69 населених пунктах та у 122 – частково.

Упродовж 21 червня в Київській області погіршились погодні умови. Шквальний вітер, зливи та грози призвели до знеструмлення 76 населених пунктів повністю та 134 – частково.

Нині на ранок знеструмленими залишаються 7 населених пунктів повністю та 12 — частково. Через грозу та пориви вітру знеструмлені 7 ліній електропередачі 6-10 кВ повністю та 7 — частково, 120 трансформаторних підстанцій. Крім того, через падіння дерев зафіксовано багато обривів в мережі 0,4 кВ, які безпосередньо живлять будинки клієнтів.

Найбільше знеструмлень у Бориспільському, Обухівському, Васильківському та Таращанському енерговузлах. Відновлення електропостачання ускладнюється через повалені опори та зламані гілки дерев на лініях електропередачі. На місцях аварій працюють бригади, які роблять усе можливе, щоб повернути світло у кожну оселю.

ДТЕК надійна та відповідальна компанія. Просимо всіх пам’ятати про правила безпеки — не наближатися до оголених проводів, обірваних ліній, відкритих дверей та люків електроустановок, а також пошкоджених опор. У разі відсутності електропостачання, будь ласка, повідомте нам про це через зручні дистанційні сервіси:
– чат-бот у Viber та Telegram (або в рядку пошуку вводьте «ДТЕК Київські регіональні електромережі»);
– офіційний сайт компанії — кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії»;
– мобільний додаток «Мережі онлайн» (завантажуйте додаток в AppStore або Google Play Market);
– приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook;
– кол-центр. Дзвоніть за номерами (067/099/093) 495 70 40, (044) 459 07 40.

Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.

Коментарі