Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Швидко, зручно та безпечно – онлайн-сервіси для клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі

В ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють онлайн-канали взаємодії з клієнтами. З їх допомогою мешканці Київщини можуть отримати необхідні послуги та консультації щодо розподілу електроенергії. Вони доступні в режимі 24/7. Це зручно, швидко й не вимагає особистих візитів в офіси компанії, що особливо актуально під час воєнного стану, коли є загроза ворожих ударів, та для тих клієнтів, які наразі перебувають в евакуації.

На сьогоднішній день в компанії працює 5 онлайн-інструментів взаємодії з клієнтами. Це: чат-бот, сайт компанії, сторінка в соціальній мережі Facebook, електронна пошта та мобільний додаток «Мережі онлайн». Щоб ними користуватися потрібен комп’ютер або смартфон, які приєднані до Інтернету. За допомогою цих сервісів клієнт в режимі 24/7 може отримати необхідну інформацію щодо розподілу електроенергії в Київській області або безпосередньо саму послугу.

«ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. Ми розуміємо наскільки важливо для наших клієнтів розв’язувати усі питання пов’язані з роботою компанії – швидко та просто. Для цього їм в нагоді стають наші дистанційні сервіси. Вони не вимагають особистих візитів в офіси компанії, що особливо важливо під час воєнного стану та постійної загрози ракетних ударів. А для клієнтів, які вимушені залишатися в евакуації, вони стали чи не єдиним способом вирішення питань розподілу електроенергії та комунікації з ДТЕК Київські регіональні електромережі»,пояснили в компанії.

Для замовлення послуг* або отримання інформації через:
чат-бот – слід у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі», пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів), обрати в меню необхідну послугу та, слідуючи підказкам, надіслати запит;
сайт – необхідно перейти за посиланням https://www.dtek-krem.com.ua, обрати необхідний розділ та, слідуючи підказкам, скористатися необхідним сервісом;
соціальну мережу Facebook – слід перейти за посиланням https://www.facebook.com/dtekkrem та написати відповідне звернення за допомогою функції «повідомлення»;
електронну пошту – необхідно відправити листа із запитом на адресу krem@dtek.com або kanckrem@dtek.com;
мобільний додаток «Мережі онлайн» – потрібно завантажити додаток в AppStore або Google Play Market, пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів), обрати в меню необхідну послугу та, слідуючи підказкам, надіслати запит.

*Дізнатися актуальний перелік доступних за допомогою онлайн-сервісів послуг можна з інфографіки.

Коментарі