Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

ДТЕК Київські регіональні електромережі відповідає на ТОП-10 питань про роботу в умовах воєнного стану

Із початку військових дій в Україні ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує працювати 24/7, щоб у домівках мешканців області завжди було світло та комфорт. Як працюють клієнтські сервіси в умовах воєнного стану, що робити, якщо раптом зникло світло або є проблеми з напругою, – у компанії підготували відповіді на ТОП-10 найпопулярніших питань клієнтів та розповіли способи їх вирішення.

На час війни фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі скасували планові ремонти та спрямували основні зусилля на аварійно-відновлювальні роботи. Також наразі не працюють деякі звичні послуги оператора системи розподілу. Щоб клієнтам було зручніше зорієнтуватися, – ми підготували відповіді найчастіших питань щодо роботи сервісів та каналів комунікації з компанією:

1. У мене зникло світло. Що робити?
Повідомте нас про це через кол-центр +38(044)4590740, (067)4957040, (099)4957040, (093)4957040, чат-бот у Viber/Telegram, сайт або сторінку в Facebook.

2. Коли в мене з’явиться електрика?
Із початку війни ми спрямували всі наші зусилля на відновлення світла. Такі роботи виконуються з дозволу ЗСУ та за відсутності небезпеки для співробітників. Ми відновимо електропостачання, щойно з’явиться можливість.

3. Чи проводяться наразі планові відключення світла?
Ні. Компанія не проводить планові відключення через впровадження військового стану в країні. З початку війни ми спрямували всі наші зусилля на відновлення світла.

4. У мене коливається напруга. Що робити?
Повідомте нас про це через кол-центр, чат-бот або соцмережі. Ми стабілізуємо напругу, якщо аварійним бригадам це буде по дорозі. Наразі всі наші сили спрямовані на аварійно-відновлювальні роботи.

5. Я можу замінити/налаштувати свій лічильник на зони «День/Ніч»?
Ні. Наразі такі послуги не надаються через впровадження військового стану в країні. Ми почнемо виконувати такі роботи після війни.

6. У мене лічильник висвічує різні помилки. Чи можна його перевірити?
Ні. Наразі такі послуги не надаються через впровадження військового стану в країні. Після війни їх відновимо.

7. У мене згорів лічильник. Що робити?
Повідомте нас про це через кол-центр, чат-бот, соцмережі. Ми виконаємо ремонт, щойно з’явиться можливість. Наразі всі наші сили спрямовані на відновлення світла.

8. У мене зірвана пломба лічильника. Що робити?
Повідомте нас про це через кол-центр, чат-бот або соцмережі. Ми виконаємо опломбування, щойно з’явиться можливість. Наразі всі наші сили спрямовані на аварійно-відновлювальні роботи.

9. Чи треба передавати покази лічильника?
Так. Ми просимо вас передавати покази лічильника для коректного нарахування оплати. Це можна зробити через IVR-меню за телефонами кол-центру, чат-бот у Viber/Telegram, особистий кабінет або зручну форму на сайті компанії.

10. Я не можу передати покази лічильника. Що робити?
Нічого. Ми вносимо покази згідно вашого середньомісячного споживання. Коли у вас з’явиться можливість надати нам актуальні дані, ми відкоригуємо їх.

Для безпеки клієнтів та співробітників усі центри обслуговування клієнтів тимчасово закриті. Але наші фахівці готові приймати ваші звернення та відповідати на всі запитання через дистанційні канали обслуговування: соцмережі, кол-центр +38 (044)4590740, (067)4957040, (099)4957040, (093)4957040, чат-бот Viber та Telegram. Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.

Коментарі