Для зручності клієнтів: ЦОК ДТЕК Київські регіональні електромережі у Вишневому та Обухові працюватимуть і у вихідні

88

ДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс — простий та доступний для всіх мешканців області. Для зручності клієнтів центри обслуговування клієнтів (ЦОК) у Вишневому та Обухові змінили графік роботи. Тепер отримати послуги та консультації спеціаліста можна в зручний час навіть у вихідні.

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Враховуючи побажання мешканців області, ми переглянули роботу двох ЦОК. Тестовий період роботи був в Обухові. Пілот виправдав себе. Ми отримали позитивний зворотний зв’язок від клієнтів. Тож наразі за новим графіком працюють центри в Обухові та Вишневому», — розповіла в.о. керівника департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі Яніна Вовк.

Вирішити питання, які потребують особистого консультування, клієнти можуть за адресою: м.Обухів, вул. Чумацький шлях, 32. Графік роботи: понеділок – п’ятниця з 8:00 до 17:00 (без перерви); субота з 8:00 до 17:00 (перерва з 12:00 до 12:45).

Центр за адресою м. Вишневе, вул. Київська, 2-Б працює за графіком: понеділок – неділя з 8:00 до 20:00 (без перерви).

Для зручності клієнтів та уникнення черг чи скупчення відвідувачів, всі центри обслуговування клієнтів функціонують за попереднім записом. Записатися в ЦОК дуже легко на сайті компанії. Обрати найближчий центр обслуговування, зручний час і завітати на зустріч, дотримуючись при цьому всіх необхідних протиепідемічних заходів.

Усі Центри обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі працюють за європейською моделлю та приймають громадян незалежно від місця реєстрації (прописки або адреси будинку). Наші спеціалісти допоможуть у будь-яких питаннях, пов’язаних з діяльністю оператора системи розподілу, у тому числі укладання\переукладання договорів, продаж приладів обліку та інші.

Водночас компанія постійно працює над покращенням сервісу, який забезпечить можливість отримати більшість послуг онлайн та необхідну інформацію через зручні для наших клієнтів канали у будь-який час. Наразі в онлайні доступні 60% від усіх послуг, що надає оператор системи розподілу електроенергії в Київській області.

У компанії цілодобово працюють дистанційні канали обслуговування:

– оновлені чат-боти Viber і Telegram;

сайт компанії;

– офіційна сторінка Facebook;

– мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market);

– або номери кол-центру (044) 459 07 40, (067) 495-70-40, (093) 495-70-40 та (099) 495-70-40.

За допомогою цих інструментів клієнти можуть передати покази лічильника, дізнаватися про планові та аварійні відключення електроенергії. А ще — розв’язати питання щодо заміни й роботи приладів обліку. На сайті компанії побутові споживачі можуть укласти договори на розподіл електроенергії, оформити заяву на приєднання до мереж або збільшення потужності.

Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі

Коментарі