Сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” в Миронівській ДПІ

28

В Миронівській ДПІ ГУ ДПС у Київській області відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” на тему: «Дистанційне спілкування з податковою за допомогою електронних сервісів».

Начальник ДПІ Олег СКОЛОТА надав вичерпні відповіді платникам, телефоном, у ході сеансу «гарячої лінії». Пропонуємо Вашій увазі деякі з питань:

1. Що необхідно платнику для подання звітності в електронній формі?

Перш за все, необхідно отримати електронні сертифікати в будь-якому з Акредитованих Центрів сертифікації ключів. Нагадаю, що податковий орган надає дану послугу безкоштовно. Увійшовши на сайт АЦСК ІДД ДПС, платник податків отримає повну інформацію про те, що потрібно та як їх отримати.

Також, необхідно отримати сертифікати на підпис посадової особи, яка підписує, і якщо є печатка, то і сертифікат на друк.

Наприклад, якщо фізична особа-підприємець має печатку, йому необхідно отримати два сертифікати, хоча, більшість підприємців не використовують її.

2. Чи можуть скористатися громадяни електронним кабінетом?

Так, можуть. Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, який надає такі можливості:
– доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
– доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
– подання декларації про майновий стан і доходи;
– отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, обравши на вибір одну з платіжних систем.

3. Які є електронні нововведення?

Електронні сервіси ДПС за рахунок використання сучасних інформаційних технологій забезпечують дистанційне спілкування з податковою службою, значно спрощують та скорочують отримання адміністративних послуг, довідок, подачу звітності, а за допомогою сервісу «ЗІР», сторінок ДПС у соціальних мережах Facebook, Telegram, на YouTube-каналі можна переглянути анонси, новини та іншу корисну інформацію.

Новий електронний сервіс – «InfoTAX», дає можливість платникам податків отримувати інформацію в режимі реального часу про стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, про результати обробки документів, про строки подання звітності та сплати податків.

Для доступу до сервісу необхідно у відповідному месенджері (наприклад, Telegram) знайти «InfoTAX»), в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.

Коментарі