Як отримати довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи?

23

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що за зверненням платника податку податковий орган, до якого подано річну податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація), видає Довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (далі – Довідка) за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року № 568 «Про затвердження форми довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) та Порядку її оформлення і видачі» (далі – Порядок № 568).

Довідка видається податковим органом на підставі заяви платника податків про видачу Довідки та поданої Декларації безоплатно, протягом 10 календарних днів з дати отримання заяви.

Заяву про видачу Довідки за формою, наведеною у додатку до Порядку №568, за вибором платника податку можна подати засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22.05.2003 №851-VІ «Про електронні документи та електронний документообіг», від 05.10.2017 №2155-VІІ «Про електронні довірчі послуги».

Довідка видається у паперовій та/або електронній формах. Довідку у паперовій формі отримує безпосередньо платник податків (уповноважений представник) за місцем податкового обліку.

Бланк та зразок заяви, що подається для отримання Довідки, розміщено у підрозділі «Адміністративні послуги» розділу «Діяльність» субсайту ГУ ДПС у Київській області офіційного вебпорталу ДПС.

ГУ ДПС у Київській області

Коментарі