Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

ТЕХНОЛОГІЯ РОБОТИ ЗІ СКЛАДНИМИ КЛІЄНТАМИ

Саме під такою назвою 23 жовтня 2020 року в Обухівській міськрайонній філії Київського обласного центру зайнятості було проведено тренінг для підвищення кваліфікації працівників, які виконують роль адміністраторів-реєстраторів-кар’єрних радників, реєстраторів-кар’єрних радників та кар’єрних радників. Тренуванню підлягали наступні компетенції: визначення правильної стратегії поведінки у конфліктних ситуаціях, використання засобів конструктивного вирішення конфліктних ситуацій та експрес-відновлення фахівців, що працюють зі «складними» клієнтами.

У процесі роботи учасники тренінгу проаналізували, які риси характеру та які негативні емоції можуть провокувати конфлікти; детально розібрали типи конфліктних комунікацій та правила ненасильницького спілкування; відпрацювали в парах навички конструктивної критики. Спираючись на власний досвід, фахівці Обухівської філії обговорили, які категорії «проблемних» безробітних звертаються до служби зайнятості, як правильно працювати з незадоволеними клієнтами та яких помилок варто уникати в спілкуванні з ними.

Під час виконання практичних вправ учасники тренінгу дійшли висновку, що сортування людей та навішування ярликів обумовлює їх поведінку з нами. Якщо ми сприймаємо клієнта як «проблемного», він це відчуває і проявить себе як «проблемний». Тому робота з «важкими» відвідувачами починається з нашого ставлення до них. Як говорив Михайло Булгаков: «Злих людей немає на світі, є нещасливі». Навчитися краще розуміти кожного відвідувача, його проблеми і потреби, його емоції, ставити себе на місце цієї людини, вміти знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта – ось мета проведення таких тренінгів для фахівців служби зайнятості.

Коментарі