ФАХІВЦЯМ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ – ПРО ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ

183

Спілкування людей між собою – надзвичайно складний процес. Неефективність спілкування може бути пов’язана з повною або частковою відсутністю певного комунікативного уміння. Особливе значення має вміння майстерно спілкуватися з клієнтами для фахівців служби зайнятості.

16 жовтня 2020 року в Обухівській міськрайонній філії Київського обласного центру зайнятості для підвищення кваліфікації працівників, які виконують роль адміністраторів-реєстраторів-кар’єрних радників, реєстраторів-кар’єрних радників та кар’єрних радників, проведено тренінг «Ефективні комунікації». Тренуванню підлягали наступні компетенції: встановлення контакту з клієнтом, подолання комунікативних бар’єрів, управління емоціями, використання технік «малої» розмови, активного слухання та «сторітелінгу».

Як відомо, саме співбесіда є головною формою взаємодії фахівців служби зайнятості з шукачами роботи у процесі надання послуг. Тому під час виконання практичних завдань учасники тренінгу мали змогу вдосконалити техніки проведення співбесіди з клієнтом, використовуючи навички та прийоми активного слухання: заохочення, уточнення, перефразування, інтерпретація, резюмування та ін. Також було відпрацьовано основні правила та стандарти спілкування за допомогою телефонного дзвінка.

Кожен працівник, його поведінка, вміння спілкуватися з клієнтами є візитівкою служби зайнятості в цілому. Саме тому потрібно постійно вдосконалювати свій професійний рівень як самостійно, так і спільно з іншими фахівцями.

Коментарі