Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

До уваги осіб, які звертаються до Головного управління ПФУ у Київській області за поверненням сплаченого збору при купівлі нерухомого майна!

Share on facebook
Share on telegram
Share on google
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on print

Для повернення збору з операцій купівлі нерухомого майна, як такого, що придбане вперше, мають бути подані документи, передбачені пунктом 152 постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 1998 р. № 1740 «Про затвердження Порядку сплати збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій» зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 № 866, а саме:

– заява фізичної особи про те, що вона не має та не набувала права власності на житло (в тому числі не приватизовувала, не успадковувала, не отримувала у дар, не купувала, зокрема як частку в спільному майні подружжя);

– відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з невід’ємною архівною складовою частиною цього Реєстру про відсутність зареєстрованих за такою особою прав власності на житло;

– данні про невикористання житлових чеків для приватизації або використання їх для приватизації частки майна державних підприємств і земельного фонду. Документом, що підтверджує невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду, є довідки з місць проживання (після 1992 року);

– документ, виданий органом, до компетенції якого належить ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, що підтверджує перебування особи у черзі на одержання житла.

Коментарі