Розширюємо географію надання послуг сервісних центрів МВС

60

Напередодні найвизначнішого державного свята – Дня Незалежності України Центр надання адміністративних послуг Чабанівської селищної ради видав перше посвідчення водія після обміну старого документа на новий. Такий сервіс з’явився в переліку послуг ЦНАП завдяки налагодженню співробітництва Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області з Центром надання адміністративних послуг Чабанівської селищної ради. І це не єдина послуга системи МВС, що віднині доступна у селищному ЦНАП.

Тут, на вулиці Машинобудівників, 4, крім реєстрації місця проживання, нерухомості, актів цивільного стану, відкриття бізнесу і оформлення вітчизняних та закордонних паспортів, також можна:

🔰обміняти старе посвідчення водія на нове;
🔰відновити посвідчення водія у зв’язку із втратою чи викраденням;
🔰обміняти посвідчення водія у зв’язку зі зміною анкетних даних власника;
🔰зареєструвати новий транспортний засіб (без огляду ТЗ експертом);
🔰перереєструвати транспортний засіб у зв’язку зі зміною анкетних даних власника (без огляду експерта).

Таке делегування деяких послуг сервісних центів МВС послуг ЦНАП передбачено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».

Привітали місцевого жителя, власника нового посвідчення подія, виданого в ЦНАП, начальник РСЦ ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос, Чабанівський селищний голова Олександр Киризлієв, виконуюча обов’язки директора Департаменту економіки і цифровізації Київської облдержадміністрації Наталя Погребна, начальник ТСЦ МВС № 3246 Дмитро Васильєв та начальник місцевого Центру надання адміністративних послуг Тетяна Батіщева.

Вітаючи представників громади з такою подією, селищний голова Чабанів Олександр Киризлієв зазначив: «Зареєструвати нову автівку із автосалону, отримати дублікат або ж оновлені документи, що дають право керувати транспортними засобами, та скористатися іншими послугами, віднесеними до компетенції системи МВС, відтепер місцеві водії можуть, не витрачаючи час на дорогу і кошти на бензин, аби подолати відстань до сервісного центру МВС у Софіївській Борщагівці нашого ж району чи інших центрів області. Ми, місцева влада, і надалі дбатимемо про те, аби державні послуги були ближчими до наших жителів і незмінно високого рівня». Він також наголосив, що нові для ЦНАП послуги можуть отримувати всі громадяни України, незалежно від місця реєстрації.

На тепер у Центрі разом з послугами сервісних центрів МВС налічується 85 видів адміністративних послуг.

«До сьогодні формат роботи нашого ЦНАПу дещо відрізнявся від того, що ми започаткували сьогодні – у зв’язку з розширенням спектру послуг. Новий метод роботи побудований на делегуванні деяких повноважень адміністраторів сервісних центрів МВС працівникам ЦНАПу, а визначені фахівці територіального сервісного центру № 3246 дистанційно перевірятимуть відповідність поданих нашими відвідувачами документів та забезпечуватимуть швидке обслуговування населення. Така ефективна взаємодія державних установ сприятиме децентралізації державних послуг», — прокоментувала нововведення начальник Центру надання адміністративних послуг Тетяна Батіщева.

Нині між регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Київській області та місцевими органами влади Київщини, які надають адміністративні послуги через ЦНАП, підписано 5 Узгоджених рішень.

«Чабанівська громада стала другою в Київській області, яка не лише підписала Узгоджене рішення про делегування деяких послуг сервісних центрів МВС ЦНАПу, а й успішно інтегрувала деякі наші послуги у свій перелік і таким чином розширила їх коло, зробила державні послуги більш доступними і зручними не лише для жителів Чабанів, а й навколишніх населених пунктів, та вивела рівень обслуговування громадян на нову ступінь якості», – сказав начальник Регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос.

Також він зазначив, що сервісні центри області прагнуть бути ближчими до жителів Київщини, а адміністратори центрів тримають високу планку якості обслуговування клієнтів, забезпечуючи прозорість та комфорт для всіх категорій відвідувачів. Це кожен може оцінити особисто, коли приїде, наприклад, перереєструвати автомобіль чи мотоцикл, або ж скласти іспити, до нещодавно оновленого і урочисто відкритого для відвідувачів сервісного центру МВС, що у Софіївській Борщагівці Києво-Святошинського району.

Докладніше про сервісний центр нового зразка села Софіївська Борщагівка, що на початку липня почав роботу у сучасному форматі, начальник РСЦ ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос розповів журналістами під час прес-конференції для представників місцевих засобів масової інформації, що відбулась просто неба, з дотриманням усіх крантинних вимог, на площі перед будівлею Чабанівської селищної ради.

Микола Горбонос зауважив, що серед основних переваг оновлених центрів МВС – проcторий open space, інклюзивність, використання сучасних технологій та клієнтоорієнтований персонал. Усі територіальні сервісні центри Київщини працюють за принципом «єдиного вікна» та екстериторіальності – обирайте найзручніший для вас за місцем розташування, незважаючи на реєстрацію.

Сервісні центри МВС мають єдину зовнішню та внутрішню візуальну концепцію, що робить їх впізнаваними серед інших державних організацій, закладів та установ.

Відповідно до брендбуку у сервісних центрах МВС, що у Баришівці, Білій Церкві, Броварах, в Обухові, Вишгороді, Бучі, Переяславі, у селі Винарівка Ставищенського району, а віднедавна і в Софіїській Борщагівці, простір організовано в сучасному стилі.

«Ми в РСЦ ГСЦ МВС в Київській області ставили за мету, передусім, створити комфортні умови для отримання відвідувачами центру нового зразка усіх передбачених законодавством послуг та надавати громадянам якісний сервіс. Нам надважливо, аби клієнт отримував необхідні послуги за простим і зрозумілим алгоритмом, мав змогу всебічно проконсультуватись та отримати реальну допомогу наших висококваліфікованих фахівців, або ж отримати послугу в режимі онлайн – без проблем і надзусиль. Зазначу, що діджиталізація суттєво мінімізує витрати часу та зусиль клієнтів сервісних центрів МВС, робить найпопулярніші послуги однаково доступними для всіх громадян та виключає людський фактор. Так у пару кліків дистанційно можна замовити довідку про відсутність несудимості та отримати її в цифровому вигляді на електронну пошту, отримати витяг з Єдиного державного реєстру транспортних засобів, подати документи до сервісного центру для обміну та відновлення посвідчення водія, надіслати запит на верифікацію даних, призначити належного користувача та скористатися багатьма іншими інтернет-сервісами», – наголосив у розмові з журналістами начальник регіонального сервісного центру ГСЦ МВС в Київській області Микола Горбонос.

За результатами вивчення інтернет-активностей відвідувачів сервісних центрів неабияку популярність має Електронний кабінет водія з його широким функціоналом, яким залюбки користуються автовласники.

Для отримання зворотнього зв’язку з клієнтами, під час якого вони можуть вказати на позитив у реформуванні сервісних центрів та наявні, на їхню думку, недоліки і таким чином вплинути на хід впровадження змін у наданні державних послуг вже майже два роки діє прєкт ГСЦ МВС «Таємний клієнт». Після ремонту та візуального оновлення до анкетування відвідувачів долучився і сервісний центр МВС нового зразка Софіївської Борщагівки. Для оперативного отримання відгуків громадян у центрі є спеціальний планшет. Крім того, вся важлива інформація для відвідувачів, як то перелік найпопулярніших послуг та їх вартість, розміщена в електронному інфобоксі.

Також цей сервісний центр, як і решта 8 ТСЦ області, оснащений онлайн-відеокамерами, за допомогою яких можна в режимі реального часу спостерігати за завантаженістю центру та роботою адміністраторів.

Проте, наголосив Микола Горбонос, під час карантину, спричиненого СOVID-19, відповідно до 641 Постанови Кабінету Міністрів України щодо зонування територій, діють суттєві обмеження навіть для так званої «зеленої зони». Тому отримати послуги системи МВС можливо лише за попереднім записом: через спеціальний функціонал на сайті Головного сервісного центру МВС «Запис в Е-чергу» – до ТСЦ, які оснащені системою електронної черги, та у телефонному режимі – до тих центрів, де такої черги не передбачено.

Попередній запис відвідувачів дозволяє регулювати завантаженість ТСЦ, адже маємо неухильно дотримуватись норм Постанови – у приміщенні не повинно бути більше однієї особи на 5 квадратних метрів площі, фізична дистанція між людьми має становити півтора метри. Часом відвідувачам, які очікують прийому, здається, що сервісні центри МВС працюють не на повну свою потужність. Проте це – вимога часу: дбаємо про здоров’я не лише клієнтів, а й наших працівників.

На завершення прес-конференції Микола Горбонос зазначив, що після ухвалення Кабінетом Міністрів останньої за ліком Постанови щодо запобігання розповсюдженню коронавірусу в Україні в регіональному сервісному центрі МВС в Київській області почав працювати контакт-центр, завдяки роботі якого потенційні клієнти ТСЦ МВС Київщини можуть не лише записатися в чергу на отримання послуг, а й отримати усю необхідну інформацію про та вичерпну фахову консультацію.

Також завжди актуальна інформація розміщена на сайті РСЦ ГСЦ МВС в Київській області та на офіційній сторінці у Фейсбук.

Коментарі