Новий сервіс Пенсійного фонду України «Автоматичне призначення пенсій»

108

На виконання Указу Президента від 08.11.2019 №837 «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» Пенсійний фонд України у червні 2020 року розпочав упровадження нової системи «Автоматичне призначення пенсій», тобто подати документи для призначення пенсії можна через особистий кабінет на Вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Особливістю новації є те, що пенсію буде призначено без особистого звернення до територіального органу ПФУ на підставі поданих у зверненні документів.

В особистому кабінеті застрахована особа заповнює та подає документ «Анкета – заява на автоматичне призначення пенсії», що працює наразі в тестовому режимі. Деякі поля заповнюються автоматично, за даними особи, наявними на порталі, деякі інформацію необхідно додати в ручному режимі.

Разом з Анкетою додаються файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та ідентифікують особу. Файли документів необхідно прикріпити у відповідному розділі, кожний з яких містить перелік необхідних документів.

Відомості про трудову діяльність працівників можуть подаватися через Вебпортал ПФУ страхувальником – роботодавцем або ж особисто працівником. Це зазначено у ПКМУ №1084 «Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі.

Відомості про трудову діяльність працівника подаються через Вебпортал ПФУ у вигляді скан – копій, передбачених законодавством документів, з обов’язковим накладенням страхувальником, або працівником КЕП.

Щоб запустити облік трудової діяльності працівника, такий працівник надає згоду на обробку даних, передбачених Порядком №1084, в електронній формі.

Скановані копії виготовляються з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки в хронологічному порядку та поля відповідних документів, бути придатними для сприйняття їх змісту. Рекомендована роздільна здатність при скануванні – 300dpi, формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файла не має перевищувати 1Mb. Таким самим чином сканувати інші документи для призначені пенсії.

Підписати Анкету – заяву КЕП та надіслати до органу ПФУ.

Пенсію буде призначено при досягненні особою пенсійного віку з урахуванням всіх наявних у Фонді даних.

За результатами опрацювання Анкети – заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлень, засобами Вебпорталу та через мобільний додаток.

Коментарі