У Миронівській ДПІ Обухівського управлінні ГУ ДПС у Київській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси ДПС України». На запитання відповідав начальник Миронівської ДПІ Олег СКОЛОТА.
Надаємо увазі читачів найцікавіші запитання та відповіді на них.
1. Якими електронними сервісами може скористатися фізична особа – підприємець?
На офіційному вебпорталі ДПС розміщені наступні електронні сервіси:
– Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua)
– Інформація з реєстрів (https://cabinet.tax.gov.ua/registers)
– Дізнайся більше про свого бізнес партнера
http://tax.gov.ua/businesspartner)
– Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (http://zir.tax.gov.ua/
– Сервіс «Пульс» (http://tax.gov.ua/others/puls)
– Електронна звітність
(http://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/
– Декларування громадян (http://tax.gov.ua/others/deklaruvannya-gromadyan
2. Чи можна отримати довідку про суми виплачених доходів та утриманих податків в Електронному кабінеті?
Сервіс дозволяє оперативно та у будь-який час отримати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків.
Щоб скористатися послугою «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків», користувачу необхідно мати кваліфікований електронний підпис.
Запит на отримання такої інформації надсилається у приватній частині Електронного кабінету, вхід до якої здійснюється саме за допомогою такого електронного підпису.
3.Де платник податків має змогу дізнаватися про зміни в законодавстві, слідкувати за наданням роз’яснень, консультацій та інше?
Про зміни в законодавстві, слідкувати за наданням роз’яснень, консультацій та інше платник податків має змогу в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (http://zir.tax.gov.ua/), де можливо передивитись «Запитання – відповіді з Бази знань»; «Нормативні та інформаційні документи»; «Останні зміни в законодавстві»; «Письмові консультації» тощо.
Обухівське управління
Коментарі