Вебінар – сучасна форма спілкування з шукачами роботи

137

Карантин змінив формат діяльності служби зайнятості. Профінформаційні заходи та профорієнтаційне консультування почали проводитись в онлайн форматі.

Сьогодні, 14 травня в Обухівській міськрайонній філії Київського ОЦЗ у відбувся перший інформаційний Skype-вебінар на тему «Особливості обслуговування клієнтів служби зайнятості під час карантину». Фахівець з профорієнтації Каріна Сільченкова ознайомили учасників вебінару з послугами служби зайнятості, проінформували про особливості роботи служби зайнятості в дистанційному режимі, розповіла про порядок призначення допомоги по безробіттю в період карантину.

Безробітним було презентовано електоронні сервіси служби зайнятості. Запропонували скористатися:
– сайтом Державної служби зайнятості (https://www.dcz.gov.ua);
– освітнім порталом Державної служби зайнятості (http://skills.dcz.gov.ua), який містить онлайн-курси, семінари, дистанційні програми, які подаються у відео форматі;
– онлайн-платформами «Моя професія: консультаційна мережа» (https://myprofession.com.ua) та
– платформою з профорієнтації та розвитку кар’єри Державної служби зайнятості (http://profi.dcz.gov.ua/), де кожен бажаючий може пройти тестування та визначитись з вибором професії.

По завершенню вебінару всі охочі мали можливість індивідуально проконсультуватися з фахівцем та отримали відповіді на хвилюючі запитання.

Коментарі