Сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” в Обухівській ДПІ

180

У Обухівській ДПІ Обухівського управління ГУ ДПС у Київській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси ДПС України на допомогу платникам податків».

На запитання відповідала начальник Обухівської ДПІ Світлана БЄЛЯЄВА.

Надаємо увазі читачів найцікавіші запитання та відповіді на них.

1. Якими електронними сервісами може скористатися фізична особа – підприємець?

На офіційноу веб – порталі ДПС у Електронному кабінеті платника податків ФОП може отримати наступну інформацію:
– податковий календар
– стан розрахунків з бюджетом
– листування з органами ДПС
– облікові дані
– пошук інформації в реєстрах ДПС
– подання заяв/запитів
– подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді
– сплата податків (фізичним особам)
– перегляд даних СЕА ПДВ
– інші електронні сервіси.

2. Як отримати довідку про відсутність заборгованості?

Для отримання Довідки платник повинен подати заяву за формою, згідно з додатком 2 до Порядку №733, яка подається (за його вибором) в один з таких способів:
– у паперовій формі – до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу;
– в електронній формі – на адресу уповноваженого органу через приватну частину

Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login, з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Звертаємо увагу, що вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису.

У меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету платник може створити та надіслати Заяву за формою J1300305 (для юридичних осіб) або F1300305 (для фізичних осіб).

У Заяві обов’язково вказується посилання на відповідний нормативно-правовий акт, який передбачає необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта, підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником (п. 3 Порядку № 733).

Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідка або відмова у її наданні готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в органі, до якого було подано Заяву.

Довідку або відмову у наданні Довідки в електронній формі платник отримує у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Довідка надається платнику безоплатно. Строк її дії становить 10 календарних днів з дати формування, який зазначається у Довідці.

Переглянути видану електронну Довідку можна у відкритій частині Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), ввівши податковий номер платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізити електронної Довідки (дату і номер).

Обухівське управління

Коментарі