ДРУГА СКЛАДОВА ФОРМУЛИ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ

19

08 жовтня 2019 року фахівці Обухівської міськрайонної філії Київського обласного центру зайнятості провели інтерактивний профорієнтаційний урок на тему «Формула вибору професії. Складова «Можу» для учнів 9-А класу Академічного ліцею №1 ім. А.С. Малишка міста Обухова.

Підлітки пригадали формулу вибору професії «Хочу-Можу-Треба», прослухали міні-лекцію про її другу складову «Можу». Школярі зробили висновок, що найбільш важливо при виборі майбутньої професії чітко знати свої здібності, індивідуально – психологічні особливості та стан здоров’я. Визначити психологічні схильності до певних видів професійної діяльності, структуру здібностей та професійні інтереси учні можуть за допомогою діагностичного комплексу «Моя професія: консультаційна мережа», який фахівці служби зайнятості презентували на даному заході. Щоб не помилитися з вибором майбутньої професії, більшість дев’ятикласників виявили бажання отримати коди доступу від профконсультанта та пройти тестування.

Під час інтерактивних вправ підлітки пригадали класифікацію професій за предметом праці: «людини-людина», «людина-техніка», «людина-знакова система», «людина-природа», «людина-художній образ», – та обговорили, які індивідуально-психологічні здібності повинні мати представники кожного з п’яти типів. Учні грамотно, а головне правильно, описали професійні, кваліфікаційні обов’язки, рівень знань та навичок, які необхідні працівнику для успішної діяльності у тій професії, яку вони описували. Це допомогло їм ознайомитися з поняттям «Професіограма».

На завершення уроку дев’ятикласники отримали домашнє завдання: співвіднести 5 вподобаних професій з професійними вимогами, які висуває кожна професія до працівника, та з’ясувати, чи відповідають вони вимогам обраних професій, щоб уникнути розчарування в майбутньому.

Відділ організації профорієнтації КОЦЗ

Коментарі