ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА В ШКОЛАХ РОЗПОЧАЛАСЯ

608

Вибір професії – одне з найважливіших рішень в житті людини, від якого залежить, як складеться в подальшому життя взагалі. Професія визначить у майбутньому і соціальний статус, і затребуваність у житті, і навіть рівень матеріального добробуту.

Але за даними соціологічного опитування працюючих осіб майже 65% українців зазначили, що працюють не за спеціальністю, за якою отримали освіту. Фахівці стверджують, що це результат неправильного професійного вибору, який є наслідком поганої поінформованості щодо світу професій та власних здібностей та нахилів. Тому на перший план в профорієнтаційній роботі служби зайнятості виходить завдання: почати готувати школярів до прийняття такого важливого рішення як вибір професії з восьмого класу, проводити постійну, систематичну та послідовну профорієнтаційну роботу.

У вересні минулого року було розпочато проведення циклу таких профорієнтаційних уроків з школярами 8-х класів Академічного ліцею №1 ім. А.С. Малишка міста Обухова. 09 вересня цього навчального року продовжено роботу з цими ж учнями за програмою 9 класу. Фахівцями Обухівської міськрайонної філії Київського обласного центру зайнятості проведено інтерактивний профорієнтаційний урок на тему «Формула вибору професії. Складова «Хочу». Підлітки ознайомилися з формулою вибору професії «Хочу-Можу-Треба», детально розібрали її першу складову «Хочу», з цікавістю пройшли тестування за методикою ДДО Є.О.Клімова та прийняли активну участь в інтерактивній вправі «Групи професій».

Сподіваємось, що проводячи такі уроки постійно та систематично з учнями восьмих та дев’ятих класів, ми допоможемо їм здійснити в майбутньому дійсно правильний професійний вибір: і щоб професія була до душі, і щоб відповідала здібностям та нахилам, і щоб після навчального закладу була змога працювати та рости професійно.

Відділ організації профорієнтації КОЦЗ

Коментарі