ФОРМУЛА ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ – РІВНЯННЯ З ТРЬОМА НЕВІДОМИМИ

395

Саме так можна назвати формулу вибору професії та її складові «Хочу», «Можу», «Треба” для школярів. Щоб допомогти дев’ятикласникам розібратися в цьому нелегкому питанні, фахівці Обухівської міськрайонної філії Київського обласного центру зайнятості продовжили проведення розпочатої в минулому навчальному році профорієнтаційної роботи з учнями 9-А класу Академічного ліцею №1 ім. А.С. Малишка міста Обухова.

10 вересня 2019 року для школярів було проведено перший із циклу інтерактивних уроків для 9 класу на тему «Формула вибору професії. Складова «Хочу». Підлітки уважно слухали міні-лекцію, ознайомилися з формулою вибору професії «Хочу-Можу-Треба», детально розібрали та обговорили її першу складову «Хочу». Учні розповідали про свої інтереси та хобі під час вправи «Мої вподобання», активно обговорювали різницю між пасивним та активним інтересом, чим відрізняється інтерес від схильностей та нахилів. Дев’ятикласники з цікавістю пройшли тестування за методикою ДДО Є.О.Клімова та визначили, в якій групі професій робити свій майбутній професійний вибір. Під час інтерактивної вправи «Групи професій» школярі мали змогу самостійно розширити перелік професій кожної з п’яти груп: «людини-людина», «людина-техніка», «людина-природа», «людина-знакова система», «людина-художній образ».

На закінчення заходу підлітки зробили висновок: розв’язати рівняння з трьома невідомими треба таким чином, щоб обрана професія відповідала не тільки інтересам, схильностям та здібностям, а й була затребувана на сучасному ринку праці.

Відділ організації профорієнтації КОЦЗ

Коментарі