Управління соціального захисту населення ВК Обухівської міської ради інформує

326

До уваги учасників бойових дій, які приймали участь в АТО/ООС та постраждалих учасників Революції Гідності!

Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради надає учасникам бойових дій, які приймали участь в АТО/ООС, постраждалим учасникам Революції Гідності послуги з:
– санаторно-курортного лікування;
– психологічної реабілітації;
– професійної адаптації.

Для одержання путівки особа повинна перебувати на обліку в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання. Для взяття на облік особа подає: медичну довідку лікувальної установи за формою №070/о, копію відповідного посвідчення, учасники бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни та учасники війни-копію військового квитка(за наявності) та копію документа, що підтверджує безпосередню участь (забезпечення проведення)особи в антитерористичній операції.

Для проходження психологічної реабілітації отримувач послуг звертається за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання(перебування) із заявою, складеною в довільній формі, до якої додається копія відповідного посвідчення та копія документа, що підтверджує безпосередню участь (забезпечення проведення) особи в антитерористичній операції.

Для отримання послуг професійної адаптації необхідно подати наступні документи:
– заяву;
– копію посвідчення учасника бойових дій ( інваліда війни або учасника війни) (інваліди війни додатково подають карту реабілітації) ;
– копію документа, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;
– копію паспорта (1,2 , 11 сторінки);
– копію ідентифікаційного кода.

З переліком документів звертатися до управління соціального захисту населення за адресою: м. Обухів, вул. Каштанова,13 (каб. 2), тел. 6-42-30.


Реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 року № 309 затверджений Порядок використання у 2019 році коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу.

Для отримання реабілітаційних послуг отримувач або його законний представник письмово звертається (заява у довільній формі) за місцем проживання до управління соціального захисту населення, маючи при собі наступний пакет документів:
– паспорта громадянина України та/або свідоцтва про народження, та/або іншого документа, що посвідчує особу дитини;
– індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
– виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого (форма № 027/о).

Управління соціального захисту населення протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви укладає договір у трьох примірниках про здійснення для дитини реабілітаційних заходів, в якому зазначаються обсяг і строки проведення таких заходів.

Вартість реабілітаційних заходів для кожної дитини визначається реабілітаційною установою відповідно до індивідуальної програми реабілітації (далі – ІПР). Між тим гранична вартість реабілітаційних заходів не перевищує для однієї дитини, яка відповідно до ІПР за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I та II ступеня – 16 тис. гривень, III ступеня – 25 тис. гривень.

Оплата проводиться органами соціального захисту населення на підставі актів виконаних робіт відповідно до договору про надання реабілітаційних заходів, укладеного з реабілітаційною установою.

За детальнішою інформацією звертатися до управління соціального захисту населення: м. Обухів, вул. Каштанова, 13, каб. 2, тел. 6-42-30.


Зміни до порядку надання житлової субсидії з 01.05.2019 року

17 квітня 2019 року Урядом прийнята постанова (№ 373) «Деякі питання надання субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі», якою внесено зміни до порядку надання житлових субсидій стосовно її призначення на наступний період у травні 2019 року, а саме:
– громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні у грошовій формі (безготівковій чи готівковій), і у них відсутня заборгованість за житлово-комунальні послуги, загальна сума якої перевищує 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, житлова субсидія на наступний строк призначається у готівковій формі без подання нових заяви та декларації;
– за наявної заборгованості житлова субсидія на наступний строк призначається у готівковій формі тим громадянам, які не змогли вчасно отримати житлову субсидію в АТ «Ощадбанк» готівкою у зв’язку з тим, що перебували у складних життєвих обставинах, спричинених інвалідністю, віком, станом здоров’я;
– громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні і відповідно до Положення повинні подавати нові заяви і декларації, за відсутності заборгованості субсидія призначається також у грошовій готівковій формі (незалежно від того, у якій формі отримували субсидію в опалювальному сезоні).

Повторно із заявою і декларацією у травні мають звернутися:
• орендарі житла;
• внутрішньо переміщені особи;
• домогосподарства, яким субсидію було призначено на фактично проживаючих осіб;
• домогосподарства, де є непрацюючі особи працездатного віку, в яких відсутні доходи, або вони менші мінімальної заробітної плати;
• якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства відбулися зміни протягом останнього року.
Житлова субсидія у грошовій безготівковій формі на підставі декларації та заяви, із зазначенням мобільного номеру телефону, буде надаватися наступним категоріям її одержувачів:
• особам, які вперше звернуться за її призначенням;
• громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні, і у яких наявна заборгованість – після вирішення питання з такою заборгованістю;
• особам, у яких за результатами розрахунку розмір субсидії становить більше 5 тис. грн.;
• за заявою одержувача субсидії, якому вона надається у грошовій готівковій формі.

Також новоприйнятою постановою передбачено виплату субсидії у готівковій формі за довіреністю для осіб, які не можуть особисто отримати кошти в АТ «Ощадбанк». Для цього їм потрібно звернутися до управління соціального захисту населення з проханням оформити довіреність на отримання коштів через працівника територіального центру соціального обслуговування.

Коментарі