Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

На Київщині таємні клієнти перевірятимуть роботу сервісних центрів МВС

Share on facebook
Share on telegram
Share on google
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on print

15 лютого в усіх сервісних центрах МВС України і Київської області, зокрема, стартував проект “Таємний клієнт”, який допоможе перевірити якість надання послуг та підвищити рівень обслуговування.

Чи реально замінити посвідчення водія за 30 хвилин, а авто зареєструвати за три години? Наскільки легко замовити і отримати довідку про відсутність судимості? Чи привітний персонал і чи насправді забезпечено комфорт у приміщеннях як для дорослих відвідувачів, так і для малечі? Відкрито перевірити це, переконатися у достовірності заявленої якості обслуговування в сервісних центрах МВС, а також вплинути на пришвидшення реформи в напрямку надання адміністративних послуг відтепер зможе кожен бажаючий завдяки проекту «Таємний клієнт». Офіційна презентація проекту відбулась у четвер, 21 лютого за участю представників Регіонального сервісного центру МВС в Київській області, начальника територіального сервісного центру, що в місті Буча, Олександра Намоченка, головного спеціаліста ТСЦ Валентина Бачинського, відвідувачів та представників ЗМІ.

Головна його мета – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби, опираючись на коментарі клієнтів, поліпшувати якість надання послуг.

Тож таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС нового зразка. Для цього необхідно детально ознайомитись з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, що розміщені на сайтах Головного сервісного центру та Регіонального сервісного центру в Київській області, відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, за кілька хвилин заповнити та надіслати анкету-відгук.

Під час свого візиту громадянин зможе оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також зможе вказати інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС та доступності інформації.

В межах проекту громадяни зможуть висловити свою думку щодо роботи семи оновлених сервісних центрів МВС в Київській області, де вже почалась інформаційна кампанія: м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 20; м. Бровари, вул. Броварської сотні, 4-А; м. Обухів, вул. Каштанова, 23; м. Вишгород, вул. Кургузова, 7-А; м. Буча, вул. Депутатська, 1-В; м. Переяслав-Хмельницький, вул. Ново-Київське шосе, 46 та с. Винарівка, вул. Лісова, 39.

Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу, а проміжні результати проекту оприлюднюватимуть на сайті Головного сервісного центру МВС.

Однак, слід пам’ятати: анкета таємного клієнта не є повідомленням про корупцію. Для цього необхідно заповнити спеціальну Форму електронного повідомлення (її можна знайти на сайті Регіонального сервісного центру МВС в Київській області у розділі ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ).

Якщо вам небайдужі якісні зміни в країні, підтримайте ініціативу та поставтесь до своєї участі в анкетуванні відповідально. Від об’єктивності дій таємного клієнта залежить подальший розвиток сервісних центрів МВС!

Проект «Таємний клієнт» реалізовано за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу в Україні (EUAM Ukraine).

Коментарі