Головне управління ДФС у Київській області інформує, що постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2018 №844 внесено зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, яка набрала чинності 23.10. 2018.
Постановою №844 зазначено, що продаж марок здійснюється на підставі поданих покупцем марок за місцем його реєстрації як платника акцизного податку в електронній формі:
– довідки про сплату суми податку, яка розрахована за ставками для готової продукції (для вітчизняних виробників алкогольних напоїв, для виробництва яких використовується спирт етиловий неденатурований);
– заявки-розрахунку кількості марок;
– копії платіжного документа про перерахування суми акцизного податку з відміткою банку про дату виконання платіжного доручення – для імпортерів.
Видача марок акцизного податку виробникам тютюнових виробів здійснюється з урахуванням вимог п.п.222.1.2 п. 222.1 ст. 222 Податкового кодексу України, зокрема сплати акцизного податку протягом 15 робочих днів після отримання марок.
Змінами також передбачено:
– необхідність позначення на марках акцизного податку для алкогольних напоїв іноземного виробництва суми акцизного податку за ставками, діючими на момент виробництва марки;
– заборону контролюючим органам вимагати від покупців марок акцизного податку документів, не передбачених постановою.
ГУ ДФС у Київській області