Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Понад 2,5 млн разів мешканці Київщини скористалися дистанційними послугами ДТЕК Київські регіональні електромережі

За вісім місяців 2023 року клієнти ДТЕК Київські регіональні електромережі понад 1,5 мільйона разів зателефонували до контакт-центру та скористалися послугами автоматичного голосового меню (IVR). Це швидко та легко й не потребує очікування з’єднання з оператором. На другому місці – чат-бот у Viber та Telegram. Цією послугою вже скористалися 896 тисяч разів. Компанія постійно розвиває дистанційні канали зв’язку, щоб клієнти мали змогу замовити послуги в два кліки, не виходячи з дому.

«Попри війну ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує розвивати сучасні онлайн послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали. З початку року клієнти компанії 896 тисяч разів скористалися чат-ботом у Viber та Telegram для передачі показів, щоб повідомити про відсутність світла чи замовити роботи з обслуговування лічильника. Це майже в 2 рази більше, аніж за аналогічний період минулого року. Сервіс функціонує в режимі 24/7 та доступний з будь-якого смартфона чи іншого гаджету»,повідомили в компанії.

Для того, щоб почати користуватися чат-ботом, необхідно:
• у пошуку месенджера Viber та Telegram
• ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
• пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
• обрати в меню та замовити потрібну послугу.

Для вирішення питань, які потребують очного візиту, в компанії працюють Центри обслуговування клієнтів (ЦОК). За останні 8 місяців до фахівців ЦОКів звернулися майже 94 тисячі клієнтів.

Також є сучасний сервіс обслуговування у Facebook. Ним з початку року скористалися понад 165 тисяч жителів області. Через канал комунікацій у Facebook можна отримати рівноцінну консультацію, як у контакт-центрі або під час візиту до ЦОКу.

Коментарі