РРО/ПРРО: при продажу води, молока, квасу, олії та живої риби з автоцистерн, цистерн, бочок та бідонів, РРО та/або програмні РРО та розрахункові книжки не застосовуються
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів/наданні послуг у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки/надання послуги через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні РРО (далі – ПРРО) зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом №265, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.
Пунктом 11 ст. 9 Закону №265 визначено, що РРО та/або ПРРО та розрахункові книжки не застосовуються, зокрема, при продажу води, молока, квасу, олії та живої риби з автоцистерн, цистерн, бочок та бідонів.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Вперше мінімальне податкове зобов’язання для фізичних осіб визначається за 2022 рік
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що відповідно до п. 64 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) першим роком, за який визначається мінімальне податкове зобов’язання (далі – МПЗ) , є 2022 рік.
Платниками МПЗ є резиденти, які володіють та/або користуються (орендують/суборендують) земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь – п.п. 162.1.1 прим. 1 п. 162.1 ст. 162 ПКУ.
Загальне МПЗ фізичним особам, не зареєстрованим як фізичні особи – підприємці, визначається контролюючими органами за податковою адресою таких осіб до 01 липня року, наступного за звітним – п.п.170.14.3 п.170.14 ст.170 ПКУ.
Звертаємо увагу, що платниками податку до бюджету сплачується лише позитивне значення різниці між сумою загального МПЗ та сумою сплачених протягом податкового (звітного) року податків, зборів, платежів, пов’язаних з виробництвом та реалізацією власної сільськогосподарської продукції та/або з власністю та/або користуванням (орендою, суборендою, емфітевзисом, постійним користуванням) земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь.
До загальної суми сплачених протягом податкового (звітного) року податків, зборів, платежів для платника податку – фізичної особи включаються: податок на доходи фізичних осіб та військовий збір з доходів від продажу власної сільськогосподарської продукції; земельний податок за земельні ділянки, віднесені до сільськогосподарських угідь – п.п. 170.14.5 п. 170.14 ст. 170 ПКУ.
Тобто, вперше ФО, не зареєстровані як ФОП, отримують податкове повідомлення – рішення з детальним розрахунком суми річного податкового зобов’язання з податку на доходи фізичних за земельні ділянки, віднесені до сільськогосподарських угідь, у 2023 році за 2022 рік.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Новостворені СГ, які з дня державної реєстрації обрали спрощену систему з особливостями оподаткування, автоматично переводяться на ІІІ групу ЄП із ставкою 5%
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що Законом України від 30.06.2023 № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» доповнено новим п. 9 прим. 1 підрозділу 8 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України щодо особливостей переходу суб’єктів господарювання, які використовували особливості оподаткування, встановлені п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, на систему оподаткування, на якій такі платники податку перебували до обрання особливостей оподаткування, передбачених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
Так, абзацом другим п.п. 9 прим. 1.1 п. 9 прим. 1 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ передбачено, що новостворені суб’єкти господарювання, які з дня державної реєстрації обрали спрощену систему оподаткування з урахуванням особливостей оподаткування, встановлених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, автоматично вважаються платниками єдиного податку ІІІ групи із ставкою єдиного податку у розмірі, визначеному п.п. 2 п. 293.3 ст. 293 ПКУ.
Тобто, новостворені СГ, які з дня державної реєстрації обрали спрощену систему з особливостями оподаткування, автоматично будуть переведені на застосування єдиного податку ІІІ групи із ставкою у розмірі, визначеному п.п. 2 п. 293.3 ст. 293 ПКУ, тобто на 5 % доходу.
Звертаємо увагу, що відповідні роз’яснення наведені в Інформаційному листі № 4/2023 «Повернення» на довоєнну систему оподаткування: особливості переходу», що розміщений на вебпорталі ДПС у рубриці «Інформаційні матеріали» та у рубриці «Інформаційні листи» розділу «ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ».
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
Коментарі