Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Новини ГУ ДПС у Київській області

Share on facebook
Share on telegram
Share on google
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on print

Максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що згідно з п.п.14.1.106 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України. максимальні роздрібні ціни – це ціни, встановлені на підакцизні товари (продукцію з урахуванням усіх видів податків (зборів). Акцизний податок з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів не включається до максимальної роздрібної ціни.

Максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію) встановлюються для тютюнових виробів, тютюну, промислових замінників тютюну та рідин, що використовуються в електронних сигаретах, виробниками або імпортерами товарів (продукції) шляхом декларування таких цін у порядку, встановленому цим Кодексом. Продаж суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, на які встановлюються максимальні роздрібні ціни, не може здійснюватися за цінами, вищими за максимальні роздрібні ціни, збільшені на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Звичайна ціна товарів (робіт, послуг)

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що згідно з п.п.14.1.71 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України. звичайна ціна – це ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено цим Кодексом. Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін. Це визначення не поширюється на операції, що визнаються контрольованими відповідно до ст. 39 ПКУ.

У разі якщо ціни (націнки) на товари (роботи, послуги) підлягають державному регулюванню згідно із законодавством, звичайною вважається ціна, встановлена відповідно до правил такого регулювання. Це положення не поширюється на випадки, коли встановлюється мінімальна ціна продажу або індикативна ціна. У такому разі звичайною ціною вважається ціна, визначена сторонами договору, але не нижче за мінімальну або індикативну ціну.

Якщо під час здійснення операції обов’язковим є проведення оцінки, вартість об’єкта оцінки є підставою для визначення звичайної ціни для цілей оподаткування.

Під час проведення аукціону (публічних торгів) звичайною вважається ціна, яка склалася за результатами такого аукціону (публічних торгів), обов’язковість проведення якого передбачено законом.

Якщо постачання товарів (робіт, послуг) здійснюється на підставі форвардного або ф’ючерсного контракту, звичайною ціною є ціна, яка відповідає форвардній або ф’ючерсній ціні на дату укладення такого контракту.

Якщо продаж (відчуження) товарів, у тому числі майна, переданого у заставу позичальником з метою забезпечення вимог кредитора, здійснюється у примусовому порядку згідно із законодавством, звичайною ціною є ціна, сформована під час такого продажу

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Вимоги до звернення громадян, яке подається органам державної влади чи місцевого самоврядування

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що порядок оформлення звернень громадян встановлено Законом України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року № 393/96-ВР.

Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 Закону № 393/96-ВР.

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні “гарячі лінії” та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Вимоги до звернення встановлені ст.5 Закону № 393/96-ВР.

Так, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Скасування реєстрації ПРРО

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що скасування реєстрації ПРРО здійснюється шляхом виключення його з реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій та закриття фіскального номера, який не підлягає використанню надалі.

Скасування реєстрації ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію ПРРО за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F 1316604 з позначкою «Скасування реєстрації», яка подається суб’єктом господарювання засобами Електронного кабінету чи засобами телекомунікацій, а також на підставі Повідомлення про виявлення несправностей програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 2-ПРРО (ідентифікатор форми J1316701) із позначкою «несправність» або «крадіжка пристрою чи компрометація ключа».

Суб’єкт господарювання, до подання Заяви про скасування реєстрації ПРРО, має забезпечити передачу всіх копій розрахункових документів, створених ПРРО, з присвоєними їм у режимі офлайн фіскальними номерами до фіскального сервера, електронних фіскальних звітних чеків та повідомлень, передбачених Порядком № 317.

Реєстрація ПРРО скасовується автоматично фіскальним сервером, якщо:
– до ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи або державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця;
– щодо господарської одиниці, де використовується ПРРО, СГ подав повідомлення за ф. №20-ОПП, в якому повідомив контролюючий орган про такий об’єкт оподаткування як про закритий або такий, що не експлуатується суб’єктом господарювання;
– щодо СГ наявне судове рішення, що набрало законної сили, про ліквідацію у зв’язку з банкрутством або про припинення, що не пов’язане з банкрутством, про визнання недійсними установчих документів;
– стосовно ФОП наявні дані про те, що особа померла, оголошена померлою, визнана недієздатною або безвісно відсутньою, чи її цивільну дієздатність обмежено;
– СГ знято з обліку в контролюючих органах у інших випадках, передбачених ст. 67 ПКУ та Законом України № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

ДПС направляє суб’єкту господарювання Повідомлення про скасування реєстрації ПРРО засобами Електронного кабінету, із зазначенням у ньому підстав скасування.

Довідково: Порядок скасування реєстрації програмних реєстраторів розрахункових операцій регулюється Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» .

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Об’єкти житлової та нежитлової нерухомості

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що об’єктами житлової нерухомості є будівлі, віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду, а також дачні та садові будинки.

Так, відповідно до п.п.14.1.129.1 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи:
а) житловий будинок – будівля капітального типу, споруджена з дотриманням вимог, встановлених законом, іншими нормативно-правовими актами, і призначена для постійного у ній проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу – житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень;
б) прибудова до житлового будинку – частина будинку, розташована поза контуром його капітальних зовнішніх стін, і яка має з основною частиною будинку одну (або більше) спільну капітальну стіну;
в) квартира – ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання;
г) котедж – одно-, півтораповерховий будинок невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою;
ґ) кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах – ізольовані помешкання в квартирі, в якій мешкають двоє чи більше квартиронаймачів.

Садовий будинок – будинок для літнього (сезонного) використання, який в питаннях нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання не відповідає нормативам, установленим для житлових будинків – п.п.14.1.129.2 п.14.1 ст.14 ПКУ.

Дачний будинок – житловий будинок для використання протягом року з метою позаміського відпочинку – п.п.14.1.129.3 п.14.1 ст.14 ПКУ.

До об’єктів нежитлової нерухомості п.п.14.1.129 1 п.14.1 ст.14 ПКУ відносить будівлі, приміщення, що не віднесені відповідно до законодавства до житлового фонду.

У нежитловій нерухомості виділяють:
а) будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку;
б) будівлі офісні – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;
в) будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;
г) гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;
ґ) будівлі промислові та склади;
д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки);
е) господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо;
є) інші будівлі.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Національним агентством з питань запобігання корупції оновлено Методичні рекомендації з конфлікту інтересів

У жовтні 2022 року Національне агентство з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) оновило Методичні рекомендації щодо застосування окремих положень Закону України «Про запобігання корупції» щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції (далі – Методичні рекомендації). Нові рекомендації містять правові позиції про ситуації, де посадовці найчастіше запитують роз’яснення, поміж яких:
– чи можна посадовцю встановлювати собі надбавки та премії, і як запобігти конфлікту інтересів під час реалізації повноважень з оплати праці? (п.п. 14.1.6. п. 14.1 розділу 14 Методичних рекомендацій);
– коли є конфлікт інтересів у керівника, у якого в підпорядкуванні працюють близькі особи? (п.п. 2.2.1. п. 2.1 розділу 2 Методичних рекомендацій);
– чи є конфлікт інтересів у посадовця, коли він приймає рішення щодо свого керівника (п.п. 2.2.1. п. 2.1 розділу 2 Методичних рекомендацій).

У Методичних рекомендаціях наведені конкретні випадки, додано аналіз реальних ситуацій, де посадовці мали конфлікт інтересів:
– при спільній роботі близьких осіб (п.п. 14.1.1. п. 14.1 розділу 14 Методичних рекомендацій);
– у зв’язку із суміщенням (сумісництвом) та володінням корпоративними правами (п.п. 14.1.4. п. 14.1 розділу 14 Методичних рекомендацій);
– через позаслужбові відносини (п.п. 14.1.5. п. 14.1 розділу 14) Методичних рекомендацій.

Управління з питань запобігання та виявлення корупції ГУ ДПС у Київській області інформує, що послідовність дій посадових осіб органів ДПС, процедури вжиття заходів із запобігання і врегулювання конфлікту інтересів та пов’язаних з ним обмежень під час виконання службових повноважень, визначено у Порядку організації заходів із запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в органах Державної податкової служби, який затверджений наказом ДПС від 26.05.2020 № 226 (із змінами).

Оновлені Методичні рекомендації розміщені на сайті НАЗК за посиланням https://nazk.gov.ua/wp-content/uploads/2022/10/Metodychni-rekomendatsiyi-K.I.

ГУ ДПС у Київській області

Новий сервіс від НАЗК: тест на виявлення конфлікту інтересів стане орієнтиром для посадовців

Конфлікт інтересів лежить в основі всіх корупційних злочинів та більшості корупційних правопорушень.

У публічних службовців іноді виникають сумніви щодо наявності чи відсутності у них конфлікту інтересів. Це ж питання виникає і у громадян щодо таких службовців.

Національне агентство з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) прагне, аби вимоги законодавства щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів були зрозумілими для посадовців та всіх громадян, що допоможе зменшити кількість корупційних правопорушень.

Тому НАЗК розробило тест для визначення наявності/відсутності конфлікту інтересів.

Інтерактивний тест допоможе публічним службовцям оперативно розібратися у багатьох типових проблемних ситуаціях та вчасно ідентифікувати конфлікт інтересів.

Звісно ж, тест не дасть відповіді на всі питання, але стане орієнтиром для посадовців, як визначити у себе наявність конфлікту інтересів.

Під час проходження тесту можна скористатися примітками, у яких наведено пояснення термінів, а також переглянути приклади.

Якщо тест покаже, що конфлікт інтересів наявний – наведено алгоритм дій, які необхідно зробити, щоб не допустити корупційного правопорушення.

Управління з питань запобігання та виявлення корупції рекомендує використовувати Інтерактивний тест на наявність конфлікту інтересів у працівників ГУ ДПС у Київській області, який розміщений на сайті НАЗК за посиланням (https://nazk.gov.ua/uk/test-na-vyyavlennya-konfliktu-interesiv/).

ГУ ДПС у Київській області

СГ, зареєстровані на територіях, де ведуться/велися бойові дії, екологічний податок за 2022 рік за забруднення стаціонарними джерелами та утворення/тимчасове зберігання радіоактивних відходів не нараховують

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно п.п. 69.16 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України тимчасово, на період з 01 січня 2022 року по 31 грудня року, в якому припинено чи скасовано воєнний стан, не нараховується та не сплачується екологічний податок платниками, зареєстрованими за місцем розміщення стаціонарних джерел забруднення, за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів на територіях, на яких ведуться/велися бойові дії, та на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями РФ.

Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії, та територій, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації, визначається Кабінетом Міністрів України.

Отже, для об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням екологічним податком, платниками, зареєстрованими (взятими на облік) за місцем розміщення стаціонарних джерел забруднення, за утворення радіоактивних відходів та тимчасове зберігання радіоактивних відходів на територіях, на яких ведуться /велися бойові дії, або на територіях, тимчасово окупованих збройними формуваннями Російської Федерації, визначених Кабінетом Міністрів України, не нараховується та не сплачується за I, II, III та IV квартали 2022 року екологічний податок за всі обсяги та види забруднення, що здійснюються стаціонарними джерелами забруднення, передбачені законодавством України, та за всі обсяги утворених радіоактивних відходів та обсяги тимчасового зберігання радіоактивних відходів.

Нагадуємо, що поняття «стаціонарне джерело забруднення» визначено п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14 ПКУ як підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

У період дії воєнного стану не є порушенням законодавства передача майна та доходів неприбутковою організацією для фінансування видатків, не передбачених її установчими документами, але пов’язаними з обороною України

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п. 63 підрозд. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України на період дії правового режиму воєнного чи надзвичайного стану не вважається порушенням вимог п. 133.4 ст. 133 ПКУ передача майна, надання послуг неприбутковою організацією, використання доходів (прибутків) неприбуткової організації для фінансування видатків не пов’язаних з реалізацією мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами, за умови, що такі послуги, майно добровільно перераховані (надані, передані) ЗСУ, Нацгвардії, СБУ, Службі зовнішньої розвідки України, Державній прикордонній службі України, МВС, УДО, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації України, добровольчим формуванням територіальних громад, іншим утвореним відповідно до законів України військовим формуванням, їх з’єднанням, військовим частинам, підрозділам, установам або організаціям, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони держави, а також на користь центрального органу виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, сил цивільного захисту та/або закладам охорони здоров’я державної та/або комунальної власності, та/або структурним підрозділам з питань охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, та/або грошові кошти перераховані на спеціальні рахунки, відкриті Національним банком України для збору коштів та/або наданням благодійної допомоги фізичним особам, які не є засновниками, учасниками таких організацій або пов’язаними з ними особами та які мешкають (мешкали) на території населених пунктів, де проводяться (проводилися) бойові дії, та/або вимушено залишили місце проживання у зв’язку з проведенням бойових дій у таких населених пунктах та, в тому числі, взяті у встановленому законодавством порядку на облік у структурних підрозділах з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Ставка ПДВ для операцій з ввезення та постачання пального й нафтопродуктів на період дії воєнного, стану

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, згідно з п. 82 підрозд. 2 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, тимчасово, на період дії правового режиму воєнного стану на території України, , але не довше ніж до 01 липня 2023 року, операції з постачання на митній території України та ввезення на митну територію України бензинів моторних, важких дистилятів, скрапленого газу, біодизелю, палива моторного альтернативного, що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД, визначеними п. 41 підрозд. 5 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, яким встановлено ставки акцизного податку на такі товари, а також нафти або нафтопродуктів сирих, одержаних з бітумінозних порід (мінералів), що класифікуються за кодами УКТ ЗЕД 2709 00 10 00 та 2709 00 90 00, оподатковуються за ставкою 7 відсотків.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області

Коментарі