Особлива увага приділяється постраждалих із важкими пораненнями та втратою кінцівок.
Команда волонтерів, різні спеціалісти та партнерські організації працюють над реалізацією соціально-гуманітарної програми нашого фонду. В рамках соціально-гуманітарної програми є важливий блок профорієнтації, навчання та працевлаштування. Для забезпечення роботи цього напряму фонд залучив в команду координатора з профорієнтації – Ірину Герасимову, фаховий HR з досвідом роботи в цій галузі.
На даний момент фонд активно залучає у комінду HR волонтерів, які будуть працювати у координації з Іриною та надавати безкоштовні консультації з профорієнтації та кар’єрного зростання для ветеранів, ветеранок і учасників бойових дій. HR спеціалісти фонду допоможуть пройти профорієнтаційне тестування, навчать складати резюме та мотиваційні супроводжувальні листи, підберуть вакансії, підготують до проходження співбесіди та нададуть рекомендації із подальшого працевлаштування.
В нашому фонді функціонує своя R&D лабораторія. Детально з інформацією можна ознайомитись на сайті фонду https://mindvfoundation.com.ua/. Це дозволяє нам впроваджувати новітні технології у всі напрямки діяльності фонду – психологічну допомогу, фізичну реабілітації, навчання. Ми маємо експертизу, обладнання та команду спеціалістів.
Крім цього для учасників соціально-гуманітарної програми фонду діє можливість прийняти безкоштовно участь у наступних навчальних програмах:
1. Навчальні курси благодійного фонду “МАЙНДІ”;
2. Навчання за різними спеціальностями у партнерських компаніях.
1. Навчальні курси благодійного фонду “МАЙНДГ
Курс із робототехніки – Arduino Basic.
Це курс по максимально швидкому освоєнню робототехніки та автоматики для початківців на прикладі платформи Arduino.
Регламент;
• План курсу -17 занять (якщо по три на тиждень, то 5 тижнів, якщо 2 то 2 місяці відповідно);
• Одне заняття – 45-60 хв.;
• В одній групі 5-10 студентів;
• Кожен студент отримує роздатковий навчальний матеріал;
• Студенти забезпечені наборами компонентів для практичних занять;
• Навчання проводять досвідчені експерти та практики з досвідом навчання;
• По закінченню навчання передбачене тестування та проектна робота;
• Кожен, хто повністю пройшов навчальний курс, отримує сертифікат підтвердження.
Під час навчання майже кожне заняття містить у собі трохи теорії і практичну частину на якій студенти закріплюють знання і своїми руками зберуть пристрій та запрограмують його.
Навчальна програма курсу:
1 заняття – Введення. Студенти створять першу просту програму;
2 заняття – Розглянемо пристрої з якими ми будемо працювати і навчимося їх підключати;
3 і 4 заняття – Основи електроніки. Види підключень;
5 і 6 заняття – Як працювати з портами введення-виведення контролера;
7 і 8 заняття – Як це все запрограмувати: основи С ++;
9 заняття – Динамічна індикація. LED матриця;
10 заняття – Клавіатура і особливості введення;
11 і 12 заняття – Обмін даними: SPI, І2С, UART;
13 і 14 заняття – Ще деякі прийоми роботи з Arduino;
15 заняття – Процеси компіляції і завантаження. Огляд інших IDE для роботи з
Arduino. Рекомендації для подальшого вивчення і огляд інших платфор;
16 заняття – Практичний приклад простого робота з використанням об’єктно-орієнтованого програмування;
17 заняття – тестування, захист своєї проектної роботи.
Після проходження курсу будуть отримані базові знання з електроніки, програмування та робототехніки. Учні навчальних курсів фонду можуть застосовувати нові знання у таких професіях:
1. Інженер-робототехнік – (робота на підприємствах з виробництвом різного типу,програмування обладнання);
2. Розробник вбудованих систем – (налаштування програмного забезпечення та апаратного обладнання розумних будинків);
3. Інженер апаратного забезпечення – (робота в автосервісі, монтаж енергоефективних рішень – сонячні панелі, енергоефективні рішення);
4. Інженер САПР – (моделювання і 3D друк).
Інженер – робототехнік.
Робототехнік — це інженер , який відповідає за створення роботів і автоматизованих систем, здатних виконувати завдання, які люди або не можуть виконати, або є небезпечними. їхні творіння допомагають зробити роботу безпечнішою, легшою та ефективною, особливо у промисловості.
Задачі, які вирішує інженер-робототехнік:
• Створення, налаштування та тестування роботів;
• Розробка систем програмного забезпечення для керування робототехнічними системами, такими як роботи, що використовуються у виробництві;
• Проектування автоматизованих роботизованих систем, які використовуються для підвищення рівня виробництва та точності в певній галузі;
• Аналіз та оцінка прототипів і роботизованих систем, які створили. Загалом це нескінченне завдання, оскільки технології постійно змінюються та розвиваються;
• Розгляд та затвердження кошторисної документації та проектних розрахунків;
• Служить технічною підтримкою створених ними робототехнічних систем;
• Навчання планує шляхи до роботів;
• Виконання досліджень дизайну, роботи та ефективності роботизованих компонентів або систем механізмів.
Розробники вбудованих систем.
Розробники вбудованих систем — це кваліфіковані інженери програмного забезпечення, які розробляють і пишуть код для керування машинами та пристроями. Вони спеціалізуються на розробці програм для певного апаратного забезпечення, що використовується в автомобілях, модемах, техніці та стільникових пристроях, серед іншого. Вони беруть участь у всьому процесі розробки вбудованих систем, від проектування до інтеграції.
Задачі, які вирішує інженер-робототехнік :
• Розробка архітектури програми на основі вимог проекту та характеристик обладнання;
• Написання програмного коду, вбудованих програм і системних протоколів;
• Проведення тестів вбудованих програмних систем для забезпечення належної інтеграції;
• Усунення несправностей вбудованих систем і діагностика помилок, несправностей або неефективності;
• Впровадження ефективних ремонтів, модифікацій і оновлень вбудованого коду;
• Взаємодія з клієнтами, дизайнерами та інженерними командами для визначення технічних вимог;
• Взаємодія з проектними та інженерними групами для забезпечення узгодженості процесу;
• Управління графіком проекту та звітування керівнику про будь-які затримки чи проблеми;
• Формування діагностичних звітів, технічних інструкцій та документації щодо розробки програмного забезпечення;
• Обслуговування систем вбудованого програмного забезпечення та виконання технічного обслуговування за потреби.
Інженер апаратного забезпечення.
Інженер апаратного забезпечення — це професіонал, який працює з апаратним забезпеченням на різних етапах, від проектування до обслуговування. Інженер апаратного забезпечення повинен знати, як працювати з такими речами, як схеми, компоненти та інтегральні схеми. Його або її роль є специфічною в сучасному високовіртуалізованому комп’ютерному світі: апаратний інженер відповідає за фізичну «нутрощі» IT-системи, з чого б вона не складалася: від серверів до RAID або носія даних, від ПЛК до апаратного забезпечення маршрутизації – апаратного забезпечення, інженер турбується про фізичну електроніку.
Інженер САПР
Інженер САПР — це висококваліфікований технік, який працює з програмним забезпеченням автоматизованого проектування (САПР). У цій кар’єрі ви спеціалізуються на проектуванні складних будівель, машин і навіть автомобілів за допомогою таких програм, як AutoCAD. Ви можете працювати як з двовимірними, так і з тривимірними дизайнами.
Двовимірне моделювання називається поверхневим, на відміну від твердотільного моделювання, яке є ЗО-підходом. Ваші посадові обов’язки включають створення детальних проектів на вашому комп’ютері, переклад вимог до дизайну в остаточну специфікацію проекту та представлення ваших проектів клієнтам і керівництву.
Приклад сертифіката.
2. Навчання за IT спеціальностями у партнерських компаніях.
Фонд співпрацює з компаніями, які підтримують політику корпоративної соціальної відповідальності CSR. Насамперед це компанії з IT галузі. Такі компанії мають свої внутрішні навчальні програми, викладачів та менторів. Наша співпраця відбувається наступним чином: спочатку наш психолог починає працювати з ветераном або ветеранкою з метою надання психологічної допомоги. Якщо у учасника програми є зацікавленість у навчанні та працевлаштуванні в IT галузі, то психолог передає інформацію про людину, її стан та короткий звіт щодо психоемоційного стану до HR волонтера. Наш HR проводить роботу із учасником програми по своєму напрямку, виявляють уподобання людини по спеціалізації, обговорюють можливості розвитку. Після цього, якщо людина готова відповідно до рекомендацій психолога, HR фонду передає учасника програми до HR у партнерській компанії.
Партнерська компанія долучає людину до індивідуального та адаптованого під особливості ветеранів навчального курсу. Після закінчення навчання, яке триває 3-4 місяці, ветеран не отримує диплом чи сертифікат, але має можливість, у випадку успішного тестування, отримати можливість бути працевлаштованим за квотами компанії.
Менеджери IT.
Спеціальності за якими навчають у IT компаніях:
– Проджект менеджер (РМ);
– Тестувальник (Quality Assurance).
Менеджери з логістики.
Крім цього, координатори фонду домовляються з компаніями із інших галузей щодо співпраці щодо навчання та працевлаштування ветеранів та ветеранок. Наприклад, можна працевлаштуватись менеджером в логістичній компанії. Це не складна професія, де потрібен середній рівень знань англійської мови, телефон та комп’ютер. Менеджер з логістики може сидіти в невеликому місті, районному центрі, працювати і забезпечувати себе та свою сім’ю. Ми шукаємо транспортно-логістичні компанії для організації співпраці.
За потреби та при наявній підтримці ми можемо організувати навчання по адаптованим навчальним програмам під психофізичні особливості ветеранів за спеціальністю менеджер логістичної компанії в рамках нашого фонду.
Масажисти,
Для учасників бойових дій із втратою зору ми пропонуємо опанувати професію масажиста. Разом із Інститутом ортопедії і травматології та спеціалістами масажної школи при них ми плануємо відкрити набір до групи для людей із частковою чи повною втратою зору. Люди із такими фізичними травмами можуть набути спеціальність, для якої потрібно задіяти добре розвинені тактильні рецептори.
ВИСНОВКИ.
Фонд, в силу своєї специфіки діяльності та унікальності, потенційно має можливість надати допомогу великій кількості ветеранів, ветеранок та учасників бойових дій. Але наразі ми виходимо із фінансових можливостей та залучених коштів у бізнес спільноти. У випадку допомоги з боку державних програм, ми готові та можемо збільшити кількість спеціальностей, пройти ліцензування, збільшити інфраструктуру та систематизувати роботу по різним напрямам навчання.
Коментарі