Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Передавати покази лічильника – швидко та зручно за допомогою особистого кабінету ДТЕК Київські регіональні електромережі

Початок місяця – період передачі показів лічильника. Для своїх клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі пропонує зручний сервіс — Особистий кабінет побутового клієнта.

Через застосунок у лічені хвилини можна передати покази лічильника, а також відслідковувати обсяги спожитої електроенергії. Дистанційний канал обслуговування виключає необхідність відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.

«ДТЕК чує та розуміє потреби клієнтів. Ми рекомендуємо жителям Київщини щомісяця, в тому числі в період воєнного стану, повідомляти покази лічильника. Навіть якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію – обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Це допоможе уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергію, а постачальник зможе виставити коректні платіжки», – пояснили в компанії.

Для того, щоб почати користуватися кабінетом необхідно:
– перейти на сайт до розділу Особистий кабінет. Зверніть увагу, що з 02 до 05 числа включно особиста сторінка працює в режимі обробки даних та прийняті показів, а реєстрація нових клієнтів відбувається у всі інші дні.
– заповнити всі необхідні для реєстрації поля. Зверніть увагу, що для реєстрації необхідно вказати особовий рахунок та ЕІС-код. Особові рахунки оператора системи розподілу починаються на «2». ЕІС-код містить 16 символів (літери та цифри). Його можна дізнатися із договорів на розподіл або поставку, або в рахунку за електроенергію.

Після реєстрації клієнт отримує на електронну пошту лист-підтвердження. Необхідно перейти за посиланням, що надійшло у повідомленні, для активації облікового запису.

Нагадуємо, що в ДТЕК Київські регіональні електромережі цілодобово працюють декілька дистанційних інструментів передачі показів лічильників. Це, зокрема, чат-бот у Viber та Telegram, спеціальна форма на сайті, телефонний зв’язок та мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore та Google Play Market). Ними активно користуються клієнти компанії.

Коментарі