Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Результати роботи енергетиків ДТЕК Київські регіональні електромережі за травень: світло для 300 тисяч родин Київщини

У травні енергетики ДТЕК Київські регіональні електромережі повернули світло 300 тисячам родин, що лишилися без електропостачання через аварійні ситуації на енергообладнанні компанії. Також фахівці повністю завершили всі відновлювальні роботи на електромережах ДТЕК та повернули світло мешканцям Київській області, що постраждали через бойові дії.

З початку війни енергетики ДТЕК Київські регіональні електромережі не зупиняють роботи для підтримки стабільної роботи електромереж. Та продовжують підтримувати надійність та якість електропостачання жителів та підприємств Київської області.

Енергетикам доводилось ліквідувати не тільки наслідки бойових дій в області, але і наслідки негоди та аварій на електромереж. За травень фахівці компанії ліквідували 347 аварійних ситуацій на мережах та повернули світло 302 606 клієнтам.

18 травня енергетики ДТЕК завершили ремонти обладнання компанії та повернули світло мешканцям постраждалих від окупації районів. Зараз енергетики завершують точкові підключення клієнтів, що повертаються у свої будинки, або відремонтували внутрішньобудинкові мережі.

Всі ремонтні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі під час військово стану переведені в аварійно-відновлювальний режим роботи та готові оперативно повертати світло під час відключень. У разі пошкоджень через бойові дії працівники також мають спеціальні інструкції щодо роботи в кризових ситуаціях та забезпечені всім необхідним для відновлення роботи обладнання.

Як повідомлялося раніше, з 20 квітня компанія почала поступово відновлювати роботу центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) на Київщині. З 25 травня почали працювати ще шість ЦОК. Наразі офіси працюють вже у 13 населених пунктах – Києві, Борисполі, Вишневому, Білій Церкві, Броварах, Василькові та Вишгороді, Бородянці, Ірпені, Іванкові, Макарові, Обухові та Фастові. Адреси усіх відкритих відділень ви можете дізнатись на сайті компанії у відповідному розділі або зателефонувавши до кол-центру.

Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі готові приймати ваші звернення та відповідати на всі запитання через дистанційні канали обслуговування: сайт компанії, соцмережі, кол-центр, чат-бот в Telegram та Viber, який можна знайти за назвою «ДТЕК Київські регіональні електромережі».

Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.

Коментарі