Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

ДТЕК Київські регіональні електромережі підготував ТОП-3 способи, як дізнатися чому в оселі зникло світло та коли його повернуть

ДТЕК Київські регіональні електромережі підготував список з ТОП-3 способи, як за допомогою телефону та інтернету повідомити про проблеми з електрикою або отримати інформацію про термін відновлення електропостачання. Зручні сервіси допоможуть клієнтам швидко повернути в домівку світло та бути в курсі причин її відсутності.

Компанія на час воєнного стану вимушена закрити розділ власного сайту, який містить інформацію про аварійні відключення електроенергії в Київській області. Це вимога держави задля гарантування безпеки громадян та критичної інфраструктури. Тим не менш, у клієнтів залишається великий вибір інших способів комунікації з компанією щодо електропостачання. Зокрема це:

1. чат-бот у Viber та Telegram, де можна повідомити про відсутність електропостачання та дізнатися про терміни повернення світла в оселі;
2. сторінка ДТЕК Київські регіональні електромережі у Facebook. Тут можна відправити у приватні повідомлення запит щодо відсутності струму та отримати необхідну підтримку;
3. телефонний зв’язок. Зателефонувавши за номерами +38 (044)4590740, (067)4957040, (099)4957040, (093)4957040, клієнти мають можливість залишити заявку та довідатися інформацію щодо проблем з електропостачанням; також в телефоні можна встановити мобільний додаток «Мережі онлайн», де можна повідомити про відсутність світла. Він доступний у AppStore та Google Play Market.

В ДТЕК Київські регіональні електромережі звертають увагу, що перед тим як повідомити про проблему з електропостачанням, клієнту спочатку слід самостійно з’ясувати, де саме зникла електрика. Якщо лише в окремій квартирі або у приватному будинку, то це зона відповідальності її власника. Якщо у частині квартир багатоповерхівки, тоді слід звертатися до обслуговуючої компанії (ОСББ, керуюча компанія тощо) – обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж відноситься до їхньої зони відповідальності.

У випадку, коли електропостачання зникло в усій багатоповерхівці, у декількох будинках або в цілому районі, то його відновленням займатиметься ДТЕК Київські регіональні електромережі. Саме оператор системи розподілу відповідає за електрозабезпечення будинків клієнтів. На місце аварії одразу виїдуть фахівці компанії, з’ясують причини знеструмлення та у найкоротші терміни відновлять електропостачання будинків або допоможуть це зробити обслуговуючим компаніям, якщо проблеми виявляться саме на їх мережах.

Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.

Коментарі