Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

На Київщині таємні клієнти перевірятимуть роботу сервісних центрів МВС

15 лютого в усіх сервісних центрах МВС України і Київської області, зокрема, стартував проект “Таємний клієнт”, який допоможе перевірити якість надання послуг та підвищити рівень обслуговування.

Чи реально замінити посвідчення водія за 30 хвилин, а авто зареєструвати за три години? Наскільки легко замовити і отримати довідку про відсутність судимості? Чи привітний персонал і чи насправді забезпечено комфорт у приміщеннях як для дорослих відвідувачів, так і для малечі? Відкрито перевірити це, переконатися у достовірності заявленої якості обслуговування в сервісних центрах МВС, а також вплинути на пришвидшення реформи в напрямку надання адміністративних послуг відтепер зможе кожен бажаючий завдяки проекту «Таємний клієнт». Офіційна презентація проекту відбулась у четвер, 21 лютого за участю представників Регіонального сервісного центру МВС в Київській області, начальника територіального сервісного центру, що в місті Буча, Олександра Намоченка, головного спеціаліста ТСЦ Валентина Бачинського, відвідувачів та представників ЗМІ.

Головна його мета – отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, аби, опираючись на коментарі клієнтів, поліпшувати якість надання послуг.

Тож таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС нового зразка. Для цього необхідно детально ознайомитись з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС, що розміщені на сайтах Головного сервісного центру та Регіонального сервісного центру в Київській області, відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу, за кілька хвилин заповнити та надіслати анкету-відгук.

Під час свого візиту громадянин зможе оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця експертної служби МВС, спеціаліста кол-центру Головного сервісного центру МВС. Клієнт також зможе вказати інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС та доступності інформації.

В межах проекту громадяни зможуть висловити свою думку щодо роботи семи оновлених сервісних центрів МВС в Київській області, де вже почалась інформаційна кампанія: м. Біла Церква, вул. Сухоярська, 20; м. Бровари, вул. Броварської сотні, 4-А; м. Обухів, вул. Каштанова, 23; м. Вишгород, вул. Кургузова, 7-А; м. Буча, вул. Депутатська, 1-В; м. Переяслав-Хмельницький, вул. Ново-Київське шосе, 46 та с. Винарівка, вул. Лісова, 39.

Усі відгуки та зауваження будуть опрацьовані в режимі реального часу, а проміжні результати проекту оприлюднюватимуть на сайті Головного сервісного центру МВС.

Однак, слід пам’ятати: анкета таємного клієнта не є повідомленням про корупцію. Для цього необхідно заповнити спеціальну Форму електронного повідомлення (її можна знайти на сайті Регіонального сервісного центру МВС в Київській області у розділі ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ).

Якщо вам небайдужі якісні зміни в країні, підтримайте ініціативу та поставтесь до своєї участі в анкетуванні відповідально. Від об’єктивності дій таємного клієнта залежить подальший розвиток сервісних центрів МВС!

Проект «Таємний клієнт» реалізовано за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу в Україні (EUAM Ukraine).

Коментарі