Місцеві бюджети Київщини зміцнюються: надходження зросли на понад 5,6 млрд грн
Понад 28,3 млрд грн — саме стільки отримали місцеві бюджети Київської області за десять місяців 2025 року. Порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зросли до 124,4%, що забезпечило понад 5,6 млрд грн додаткових фінансових можливостей для громад.
«Ми бачимо, що бізнес Київщини сумлінно сплачує податки, і саме це забезпечує фінансову стійкість регіону», — наголосив начальник ГУ ДПС у Київській області Олександр Двірко.
Основні бюджетоформуючі надходження: структура та динаміка
1. Податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) залишається ключовим джерелом місцевих бюджетів. Надходження склали 17,3 млрд грн, що становить 61,2%. Приріст до минулого року — +24,0%.
2. Єдиний податок склав 4,8 млрд грн, що дорівнює 17% у структурі надходжень. Приріст — +13,8% до показника 2024 року. Громада-лідер за надходженнями Білоцерківська міська ТГ — 406,1 млн грн.
3. Плата за землю: надходження — 2,2 млрд грн (7,9% у структурі), приріст — +29,3%. Громада-лідер: Білоцерківська міська ТГ — 177,4 млн грн.
4. Акцизний податок склав 1,6 млрд грн, або 5,5% у загальній структурі. Приріст — +28,8%.
5. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки: надходження становлять 1,1 млрд грн, або 4,0%, приріст — +20,6%. Громада-лідер: Борщагівська сільська ТГ — 114,6 млн грн.
Зростання податкових надходжень — це результат спільної роботи:
· підприємці працюють відкрито,
· громадяни сплачують податки сумлінно,
· податкова служба забезпечує прозоре адміністрування та доступність сервісів.
«Бюджет Київщина зростає тоді, коли ми діємо разом: кожен внесок, кожна гривня, кожна ініціатива формують спільний результат», — підкреслив Олександр Двірко.
Матеріали за посиланням:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/952312.html
ГУ ДПС у Київській області
Порядок отримання витягу з Реєстру неприбуткових організацій і умови видачі паперового примірника при електронному запиті
Відповідно до п. 12 прим. 1 Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 (далі – Порядок №440) неприбуткові підприємства, установи та організації (далі – неприбуткова організація) можуть звернутися до контролюючого органу із Запитом про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр).
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що запит про отримання витягу з Реєстру (далі – Запит) за формою згідно з додатком 3 подається особисто представником неприбуткової організації чи уповноваженою на це особою або надсилається поштою контролюючому органу за основним місцем обліку неприбуткової організації. Усі розділи запиту підлягають заповненню.
Як отримати витягу з Реєстру?
Шляхом подання запиту про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Витяг):
– безпосередньо до контролюючого органу;
– поштою;
– засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
У разі подання запиту про отримання Витягу (далі – Запит) в паперовому вигляді безпосередньо до контролюючого органу або при надсиланні поштою Витяг вручається особисто представнику неприбуткової організації чи уповноваженій на це особі в контролюючому органі до якого подано Запит.
У разі подання в електронному вигляді Витяг надсилається на адресу електронної пошти, з якої надійшов Запит з накладенням електронної печатки контролюючого органу.
Представник неприбуткової організації чи уповноважена на це особа не може отримати Витяг у паперовому вигляді, якщо запит надіслано через Електронний кабінет.
З повною, розгорнутою інформацією звертайтесь до Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу ДПС (ЗІР) — за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=43023
Матеріали за посиланням: https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/952315.html
ГУ ДПС у Київській області
Прозорі податкові відносини починаються з комплаєнсу
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що наразі триває інформаційно-роз’яснювальна кампанія про реалізацію експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками). Розрахований він на два роки та покликаний змінити підхід до податкового адміністрування, зробивши його більш прозорим і зрозумілим.
Що це означає для платників?
• Автоматична ідентифікація ризиків за даними ДПС — без вибірковості та «ручного» втручання.
• Єдині критерії для всіх: однакові правила гри та прогнозованість.
• Фокус на профілактиці: консультації й підтримка замість зайвих перевірок.
Розподіл всіх податкових ризиків здійснюється за основними видами:
1. реєстрація платником податку;
2. подання звітності у строк;
3. повне та коректне декларування;
4. своєчасна сплата.
Очікуваний ефект для бізнесу
Запровадження системи комплаєнс-ризиків дозволить платникам отримати чіткі правила взаємодії з податковими органами, зменшить імовірність необґрунтованих перевірок і створить умови для стабільної роботи. Для бухгалтерів це означає більш прогнозоване адміністрування та своєчасну підтримку з боку ДПС, а для керівників підприємств — впевненість у правильності податкових рішень і зниження ризику фінансових санкцій.
Матеріали за посиланням: https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/952744.html
ГУ ДПС у Київській області
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Підписатись на сторінку Ютуб ГУ ДПС у Київській області
https://youtube.com/channel/UCorQvlqMpj1Tnvz35Mgg6g?si=5OtBBEN5G8bh3q7f