Податківці Київщини розповіли підприємцям ринку про роботу Офісів податкових консультантів
Фахівці Головного управління ДПС у Київській області провели виїзний інформаційний захід на одному з ринків Київщини, де поспілкувалися з підприємцями та покупцями. Говорили про роботу Офісів податкових консультантів і зручний формат взаємодії з податковою службою онлайн.
Ми обрали ринок не випадково. Це місце, де зосереджена велика кількість суб’єктів господарювання. Саме тут підприємці щодня стикаються з практичними податковими питаннями — від реєстрації діяльності до ліцензування чи звітності. Тому логічно презентувати новий сервіс у середовищі, де він найбільш затребуваний і де його користь відчутна одразу.
Це було цікаво підприємцям, адже Офіси податкових консультантів дозволяють отримати швидкі та зрозумілі відповіді на практичні запитання, уникнути штрафів і помилок у роботі, заздалегідь дізнатися про ризики та легально оптимізувати процеси. Для бізнесу це економія часу, прозорість і впевненість у правильності своїх рішень.
Особливий інтерес у підприємців викликали консультації з питань:
– реєстрації та ведення підприємницької діяльності;
– оподаткування доходів;
– ліцензування підакцизних товарів;
– перевірки стану податкової заборгованості.
Пересічним громадянам було цікаво дізнатися про електронне листувфання з податковою службою, адже це не просто обмін офіційними документами, а зручний інструмент для швидкого отримання консультацій, порад і роз’яснень у будь-який зручний для платника час.
Учасники зустрічі отримали інформаційні пам’ятки з контактами, напрямами діяльності Офісів податкових консультантів та основними перевагами електронного листування з податковою службою. Це ще один крок до відкритої та сучасної податкової служби, яка орієнтована на потреби людей.
Матеріали за посиланням:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/939454.html
ГУ ДПС у Київській області
Податкова служба Київщини виявила численні порушення в торгівлі тютюновими виробами
У рамках протидії ринку нелегального обігу тютюнових виробів, співробітниками відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту ГУДПС у Київській області, заходами податкового контролю встановлено, що у м. Васильків на декілька господарських об’єктах здійснюється продаж рідин для електронних сигарет з нікотином з численними порушеннями вимог податкового законодавства.
Одночасне проведення фактичних перевірок на зазначених господарських об’єктах, надало змогу задокументувати непоодинокі випадки реалізації тютюнових виробів без застосування РРО та одержання відповідної ліцензії.
За участі співробітників Національної поліції України у Київській області, які прибули за викликом, складено протоколи за статтею 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення та вилучено з незаконного обігу тютюнові вироби в асортименті на суму майже 70 тис. гривень.
Справи направлено до суду, який і вирішить подальшу долю правопорушників та вилученого товару.
Водночас, за результатами розгляду матеріалів перевірок про порушення порядку проведення розрахунків та здійснення діяльності без відповідних ліцензій, платників податків очікує застосування штрафних/фінансових санкції, передбачених чинним законодавством.
ГУ ДПС у Київській області
Центри обслуговування платників: сучасний сервіс для громадян та бізнесу
На Київщині функціонують Центри обслуговування платників (ЦОП), у яких надаються адміністративні послуги та консультації. Водночас більшість питань сьогодні можна вирішити дистанційно через електронні сервіси, залишаючи можливість особистого відвідування ЦОП лише у разі потреби.
Відповідно до статті 19′ Податкового кодексу України, контролюючі органи забезпечують належне надання адміністративних послуг платникам.
Сьогодні багато питань можна вирішити дистанційно: подати декларацію через Електронний кабінет платника, отримати інформацію з Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/ чи скористатися сервісом «Електронна черга» для попереднього запису за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/main/queue/ або мобільним застосунком
«Моя податкова». Це дозволяє зменшити навантаження на ЦОПи та уникнути черг.
Разом із тим, у разі потреби платники можуть звернутися безпосередньо до ЦОПів і отримати:
• реєстраційний номер облікової картки платника податків;
• ліцензії та довідки;
• кваліфіковані електронні довірчі послуги;
• консультації з питань податкового законодавства;
• можливість записатися на особистий прийом до керівництва.
Зручність і доступність
Центри обслуговування облаштовані з урахуванням потреб відвідувачів: зручні підʼїзні шляхи, місця для паркування, маршрути громадського транспорту. Для консультацій діють спеціалізовані телефони підтримки, а також приймаються звернення поштою й електронною поштою. Режим роботи
ЦОПів забезпечує можливість вільно планувати візит у робочі дні.
Ознайомитися з ним можна на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області за посиланням: https://kyivobl.tax.gov.ua/…/tsentri…/476257.html
Чому це важливо для платників
Поєднання онлайн-сервісів і живого обслуговування створює оптимальну модель взаємодії між податковою та платниками.
Електронні сервіси дають змогу вирішити більшість питань самостійно й дистанційно, тоді як ЦОПи забезпечують особисту підтримку у складніших ситуаціях.
Матеріали за посиланням:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/939389.html
ГУ ДПС у Київській області
Новини ДПС:
Завдяки роботі ДПС на 40 % скоротилася кількість підприємців, які декларують занижені виторги
ДПС удосконалює систему подання файлів SAF-T UA за результатами тестування: які оновлення вже реалізували
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Підписатись на сторінку Ютуб ГУ ДПС у Київській області
https://youtube.com/channel/UCorQvlqMpj1Tnvz35Mgg6g?si=5OtBBEN5G8bh3q7f