Без бар’єрів: цифрові сервіси для кожного
Створення безбар’єрного простору — це один із ключових пріоритетів роботи податкової служби у межах реалізації Національної стратегії, ініційованої першою леді Оленою Зеленською. Безбар’єрність у податковій сфері означає, що кожен громадянин чи суб’єкт господарювання, незалежно від місця проживання, фізичних можливостей чи життєвих обставин, може отримати необхідні послуги швидко, зручно та без перешкод.
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що сучасні електронні сервіси ДПС — це інструменти, що забезпечують рівний доступ до адміністративних послуг.
Електронний кабінет платника (cabinet.tax.gov.ua) дозволяє подати декларацію, отримати довідку, перевірити стан розрахунків з бюджетом чи надіслати звернення без відвідування податкової. Крім того, для зручності платників діє сервіс «Моя податкова», що забезпечує швидкий та зручний обмін інформацією з податковою службою.
У Центрах обслуговування платників Київщини враховані потреби маломобільних груп населення, а особи з інвалідністю отримують послуги позачергово. Поєднання цифрових можливостей і комфортного офлайн-середовища створює сучасний сервіс — доступний, зручний та спрямований на кожного користувача.
Матеріали за посиланям:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/923466.html
ГУ ДПС у Київській області
Київщина спрямувала до зведеного бюджету 44,7 млрд грн: зростання надходжень на 34%
Головне управління ДПС у Київській області підбило підсумки наповнення зведеного бюджету за січень–липень 2025 року. За цей період платники регіону перерахували 44,7 млрд грн, що на 11,4 млрд грн більше, ніж торік у приведених умовах. Темп зростання становить 134,0%.
Лише у липні цього року зведений бюджет отримав 6,8 млрд грн надходжень, що на 1,6 млрд грн або 131,6% у порівнянні з липнем 2024 року.
До державного бюджету за січень–липень спрямовано 25,4 млрд грн, що перевищує торішній показник на 7,3 млрд грн (темп зростання – 140,1%).
У липні надійшло 3,6 млрд грн, що на 1,1 млрд грн більше, ніж за відповідний місяць минулого року (темп зростання – 140,7%).
Місцеві бюджети територіальних громад Київщини отримали 19,3 млрд грн, що на 4,1 млрд грн більше, ніж за аналогічний період 2024 року (темп зростання – 126,9%).
У липні місцеві бюджети поповнилися на 3,2 млрд грн, що на 0,6 млрд грн більше (темп зростання – 122,5%).
Стабільна позитивна динаміка бюджетних надходжень є результатом ефективної взаємодії податкової служби з бізнесом і громадянами. У ДПС підкреслюють, що стратегічна мета – не лише якісне адміністрування податків, а й розвиток партнерських відносин із платниками, що базуються на довірі, прозорості та відповідальності.
Матеріали за посиланням:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/923458.html
ГУ ДПС у Київській області
Погодження довідки-розрахунку на виплату зарплати: що має знати платник єдиного внеску
Щоб здійснити виплату заробітної плати, роботодавець зобов’язаний погодити довідку-розрахунок з контролюючим органом. Такий документ складається відповідно до Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 16.09.2022 № 291.
Головне управління ДПС у Київській області наголошує, що контролюючі органи невідкладно погоджують довідку-розрахунок в електронній або паперовій формі, надану платником єдиного внеску.
Контролюючі органи відмовляють у погодженні за умови:
- невідповідності довідки-розрахунку формі, визначеній у додатку 1 до Порядку;
- недостовірності викладеної в довідці-розрахунку інформації;
- подання довідки-розрахунку до контролюючого органу не за місцем взяття на облік платника єдиного внеску.
Один примірник погодженої довідки-розрахунку в паперовій формі надається обслуговуючому надавачу платіжних послуг, другий – контролюючому органу, третій – залишається у платника єдиного внеску.
Довідка-розрахунок в електронній формі надається платником єдиного внеску до обслуговуючого надавача платіжних послуг з дотриманням законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» із змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII ««Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» із змінами та доповненнями.
Згідно з п. 1 Порядку довідка-розрахунок в електронній формі – документ, отриманий платником єдиного внеску в електронній формі через Електронний кабінет у порядку, встановленому ст. 42 прим. 1 глави 1 розд. II Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія
Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
У розділі «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету платник єдиного внеску може надіслати до відповідного контролюючого органу належним чином оформлену довідку-розрахунок в електронній формі за ідентифікатором форми J1330001 (для юридичних осіб) або F1330001 (для фізичних осіб).
Після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка.
У першій квитанції електронного документа повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується.
Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. У другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про платника та підписувача (підписувачів) електронного документа та квитанції).
У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції.
Інформацію щодо отримання та дати реєстрації довідки-розрахунку в контролюючому органі платник податків може переглянути у вкладці «Вхідні» розділу «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету (також квитанції щодо приймання та обробки можна переглянути в розділі «Перегляд звітності» та розділі «Введення звітності»). Дата реєстрації довідки-розрахунку вважається днем її отримання контролюючим органом.
Погоджена довідка-розрахунок в електронній формі (або відмова у погодженні) невідкладно направляється контролюючим органом платнику єдиного внеску в Електронний кабінет.
Інформація про погодження або надання відмови у погодженні довідки-розрахунку в електронній або паперовій формі вноситься до журналу реєстрації та опрацювання довідок-розрахунків в електронній або паперовій формі, який ведеться засобами інформаційно-комунікаційної системи контролюючих органів з дотриманням вимог законодавства у сфері захисту інформації (абзац дев’ятий п. 4 Порядку).
Більш розлого читайте у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС (ЗІР) за посиланням :
https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=39726
ГУ ДПС у Київській області
Новини ДПС:
Майже 89,5 млрд грн сплачено військового збору: серед лідерів Київ та Дніпропетровщина
Псевдочеки та мінімум готівки: ДПС викрила на ухиленні від сплати податків мережу пивних магазинів
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Підписатись на сторінку Ютуб ГУ ДПС у Київській області
https://youtube.com/channel/UCorQvlqMpj1Tnvz35Mgg6g?si=5OtBBEN5G8bh3q7f