За максимального сприяння керівництва ДПС правоохоронці затримали під час отримання хабара одного із головних державних інспекторів ГУ ДПС у Хмельницькій області. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила в. о. Голови ДПС Леся Карнаух.
За 200 тисяч гривень податківець пообіцяв підприємцю зменшити суму штрафів під час перевірки. За таку «винагороду» сума штрафів мала зменшитися майже вчетверо – з 1,1 млн до 300 тис. гривень.
Інспектора затримали «на гарячому». Йому повідомлено про підозру.
«Вдячна працівникам правоохоронних органів за злагоджену роботу під час викриття злочину та боротьбу з корупцією. Мій принцип – маємо таке поняття як «порєшать» та «домовитися» відправити далеко в історію. Довіра кожного платника податків до ДПС будується на конструктивному, прозорому законному діалозі та, в тому числі, на адекватній реакції на факти корупції всередині податкової», – додала Леся Карнаух.
Джерело: https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/917399.html
Працюєш чесно — зареєструй РРО або ПРРО вже сьогодні
Кількість зареєстрованих реєстраторів розрахункових операцій (РРО та ПРРО) — показник, що відображає скільки підприємців та компаній офіційно зареєстрували пристрої або програми для проведення готівкових чи безготівкових розрахунків з покупцями.
Навіщо реєструвати РРО/ПРРО?
– Законодавча вимога — для більшості підприємців, які здійснюють торгівлю чи надають послуги, використання РРО або ПРРО є обов’язковим.
– Фіскалізація розрахунків — кожна операція реєструється у фіскальній службі, що забезпечує прозорість бізнесу.
– Захист прав споживача — покупець отримує чек, який підтверджує покупку і дає змогу захистити свої права у разі потреби.
– Уникнення штрафів — відсутність РРО/ПРРО у випадках, коли він обов’язковий, може призвести до значних штрафів.
Головне управління ДПС у Київській області закликає підприємців своєчасно зареєструвати РРО або ПРРО. З 1 серпня 2025 року за порушення вимог щодо використання реєстраторів розрахункових операцій застосовуватимуться штрафи у повному розмірі.
Кому потрібна реєстрація реєстраторів розрахункових операцій?
Суб’єктам господарювання (ФОП або юридичним особам), які зобов’язані використовувати РРО/ПРРО. Реєстрація здійснюється через:
Електронний кабінет платника (для ПРРО).
Податкову інспекцію (для апаратних РРО) — за допомогою подання відповідних форм.
Не зволікайте — забезпечте легальну роботу вашого бізнесу вже сьогодні! Вчасна реєстрація — захист від штрафів, спокій та довіра клієнтів.
Джерело: https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/917390.html
Які документи підтверджують облік та походження товарів з метою ведення обліку товарних запасів для ФОП, у тому числі платників ЄП?
Головне управління ДПС у Київській області наголошує, що документами, які підтверджують облік та походження товарних запасів, є, зокрема, але не виключно:
- документи, складені за результатами інвентаризації товарних запасів;
- документи, що підтверджують надходження товарів від інших суб’єктів господарювання (зокрема, накладні, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі тощо);
- документи, які засвідчують внутрішнє переміщення товарів між структурними підрозділами одного суб’єкта господарювання.
Усі вищезазначені документи повинні зберігатися безпосередньо у місці здійснення господарської діяльності (місці продажу), бути в належному стані та відповідати відомостям, внесеним до Форми ведення обліку товарних запасів (далі — Форма обліку), яку веде відповідальна особа суб’єкта господарювання.
Забезпечення наявності таких документів у місці продажу дає можливість здійснення належного контролю за походженням, обігом та залишками товарів на господарському об’єкті.
У разі відсутності оригіналів первинних документів у місці продажу, посадовій особі контролюючого органу можуть бути надані належним чином оформлені копії відповідних документів з обов’язковим подальшим пред’явленням їх оригіналів до завершення перевірки (за потреби). Передача оригіналів може здійснюватися у строки, погоджені з контролюючим органом, за місцем проведення перевірки або іншим узгодженим способом.
Такі документи надаються особисто фізичною особою – підприємцем або особою, яка фактично здійснює продаж товарів (надання послуг) та/або виконує розрахункові операції у місці продажу (господарському об’єкті) цього підприємця.
Форма обліку товарних запасів та первинні документи, що підтверджують походження та рух товарів, мають бути безперешкодно надані посадовим особам контролюючих органів під час проведення документальної або фактичної перевірки — на їхню письмову або усну вимогу відповідно до пункту 11 розділу II Порядку № 496.
Звертаємо увагу, що зберігання первинних документів та ведення обліку товарних запасів є обов’язком кожного суб’єкта господарювання, незалежно від форми власності, організаційно-правової форми чи обраної системи оподаткування.
Джерело: https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/917393.html
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Підписатись на сторінку Ютуб ГУ ДПС у Київській області
https://youtube.com/channel/UCorQvl-qMpj1Tnvz35Mgg6g?si=5OtBBEN5G8bh3q7f