Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Шановні жителі м. Обухів!

Звертаюсь до вас з приводу подій минулої доби.
Сухі крани і гучні звинувачення: де насправді виникає проблема?

Планові чи аварійні ремонти
КП «Обухівводоканал» може тимчасово припиняти подачу води у зв’язку з ремонтними роботами: заміною труб, насосів або іншого обладнання. Причини цього криються у зношеності мереж, фільтрувальних станцій і систем енергоживлення тощо.
Тариф не передбачає капітальних видатків на розвиток або відновлення існуючих мереж, а лише забезпечує їхнє мінімальне функціонування. У зв’язку з цим ми змушені періодично звертатися до Обухівської міської ради за фінансовою підтримкою.

Через хронічну несплату споживачів за надані послуги, підприємство опиняється в “мінусі” — щоденно постає питання пріоритетності витрат: які з них є життєвонеобхідними для забезпечення безперервного надання послуг, а які доводиться відкладати до кращих часів.
Така ситуація створює серйозні ризики для стабільної роботи підприємства й вимагає виважених рішень щодо управління обмеженими ресурсами.
Борги у мільйони гривень, які накопичили споживачі, крадіжки води через незаконні врізки не просто стримують розвиток водоканалу — вони ставлять під загрозу якість і стабільність водопостачання, від якого залежить щоденне життя кожного з нас.

Природні умови
Природні катаклізми — зливи, буревії, зсуви ґрунту тощо — можуть спричинити значні пошкодження важливих об’єктів інженерної інфраструктури, зокрема водогонів, насосних станцій, електромереж і підстанцій. Це, у свою чергу, ставить під загрозу безперебійне надання життєво важливих послуг.
У таких випадках потрібен час на ремонт і відновлення.
Відсутність електроенергії, зокрема на водозаборі, часто пов’язана з роботою ДТЕК. Водночас, з нашого боку зроблено значні кроки: закуплено 9 комплектних трансформаторних підстанцій, які вже монтуються для живлення глибинних насосів.

Ми щодня робимо максимум (а подекуди — й більше), аби система водопостачання та водовідведення в Обухівській територіальній громаді працювала в складних умовах.
Ми неодноразово просили: сформуйте мінімальний запас води на 72 години для санітарно-гігієнічних потреб. Саме цей час потрібен нам, щоб задіяти резервні джерела живлення та частково відновити систему.

На жаль, практика показала: більшість мешканців неготові до надзвичайних ситуацій і нехтують рекомендаціями.
Відновлення водопостачання у місті від свердловин до кінцевого споживача — складний процес, який вимагає професійних, злагоджених дій всього колективу водоканалу. А дзвінки на телефони усіх без виключення працівників водоканалу з вимогами “То коли вже?” — не допомагають, а лише створюють додатковий стрес, що може призвести до фатальних помилок.
Але ми впоралися — хто б що не казав!

Ми змінюємося, але цей процес складний і потребує часу.
Тому важливо не поспішати зі звинуваченнями — Водоканал сам страждає від ситуацій, які поза його контролем.
Завдяки спільним зусиллям!

У співпраці з працівниками ДТЕК, за підтримки Обухівської міської ради та неймовірних зусиль колективу КП «Обухівводоканал» успішно відновив водопостачання в місті.
Щиро дякуємо всім, хто долучився до цього важливого процесу! Разом – сильніші!

З повагою
Павло Ушатенко
директор КП «Обухівводоканал»