Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Податкові новини Київщини

Відкритий діалог податківців Київщини та Державної служби з питань праці: у фокусі реалізація спільних дій щодо зменшення рівня “тіньової” зайнятості

Співпраця між органами державної влади та податковою службою є ключовим елементом у боротьбі з незадекларованою працею. На запрошення керівництва Центрального міжрегіонального управління Державної служби з питань праці фахівці податкової служби Київщини взяли участь у спільній нараді, присвяченій питанням реалізації заходів щодо зменшення рівня незадекларованої праці.

Під час робочої зустрічі з представниками податкової служби Київської області були розглянуті практичні кроки щодо протидії незадекларованій праці.

Основну увагу зосереджено на необхідності:
• посилення обміну інформацією між контролюючими органами;
• проведення спільних інформаційних кампаній для роботодавців та працівників;
• активізації аналітичної роботи з виявлення “тіньової” зайнятості;
• організації планових та позапланових перевірок у сфері трудових відносин;
• впровадження цифрових рішень для автоматизації обліку та моніторингу.

Учасники зустрічі підтвердили спільну зацікавленість у забезпеченні прозорого ринку праці, підвищенні рівня соціального захисту працівників та створенні рівних умов для всіх суб’єктів господарювання. Такі спільні дії значно підвищують ефективність виявлення порушень та сприяють формуванню прозорого ринку праці.

Матеріали за посиланням:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/910621.html

ГУ ДПС у Київській області

Контакт-центр ДПС: простий зв’язок для складних питань

У сучасному податковому середовищі, де законодавство постійно оновлюється, а кількість електронних сервісів зростає, платникам податків надзвичайно важливо мати оперативний і надійний канал комунікації з податковими органами.

Саме таку функцію виконує Контакт-центр Державної податкової служби України. Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі оnline зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку, телефонуйте щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі)

Що пропонує Контакт-центр?

Контакт-центр ДПС — це інформаційна підтримка платників податків у режимі реального часу. Фізичні та юридичні особи можуть звертатися за:
· консультаціями з питань оподаткування та єдиного внеску;
· роз’ясненнями щодо функціонування електронних сервісів ДПС;
· інформацією про стан обробки поданої звітності;
· допомогою у користуванні електронним підписом від КНЕДП ДПС;
· персоналізованими даними щодо стану розрахунків із бюджетом та наявності податкового боргу.

Додаткові функції
Контакт-центр також приймає:
· звернення через антикорупційний сервіс «Пульс»;
· усні звернення громадян (згідно зі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян»);
· запити на публічну інформацію;
· повідомлення про осіб, які підлягають перевірці в рамках закону «Про очищення влади»;
· сигнали про можливі порушення антикорупційного законодавства з боку працівників ДПС.

Крім того, через Контакт-центр можна записатися на прийом до центру обслуговування платників у зручний для вас час.

Контакт-центр — це не лише джерело інформації, а й ефективний інструмент зворотного зв’язку, що дозволяє побудувати відкриту й довірчу взаємодію між платниками податків і податковою службою.

Матеріали за посиланням:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/910623.html

ГУ ДПС у Київській області

На Київщині зареєстровано понад 52 тисячі РРО та ПРРО: податкова служба інформує про інструменти прозорого обліку

РРО (Реєстратор розрахункових операцій) та ПРРО (Програмний РРО) — це засоби обліку грошових операцій у бізнесі, які використовуються в Україні для фіксації розрахунків із покупцями, особливо при продажі товарів або наданні послуг.

Що таке РРО?
Це фізичний пристрій (касовий апарат або фіскальний реєстратор), який друкує чеки та фіксує продажі. Використовується у торгових точках, зазвичай в офлайн-магазинах.

Що таке ПРРО?
Це програмне забезпечення, яке виконує ті самі функції, що й звичайний РРО, але працює на комп’ютері, планшеті або смартфоні. Воно не вимагає фіскального пристрою, оскільки фіскалізація відбувається через інтернет.

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що згідно даних ІКС ДПС станом на 27.06.2025 в податковій службі Київщини обліковується 52 076 зареєстрованих реєстраторів розрахункових операцій, в тому числі РРО – 11 705, програмних РРО – 40 371.

РРО та ПРРО забезпечують прозорий облік готівкових операцій, захищають права споживачів і допомагають підприємцям уникати податкових штрафів.

Матеріали за посиланням:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/910667.html

ГУ ДПС у Київській області

Онлайн-конференція з КОДА: обговорено переваги електронного листування з податковими органами

Днями відбулася онлайн-конференція за участі представників Київської обласної військової адміністрації та Головного управління ДПС у Київській області, присвячена питанням розвитку комунікації з платниками податків через Електронний кабінет. Захід пройшов під головуванням заступниці голови Київської ОВА Наталії Гаватюк. У ході обговорення особливу увагу було приділено цифровим сервісам податкової, зокрема Електронному кабінету.

Під час виступу в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Київській області Андрій Добрянський наголосив на перевагах електронного листування як сучасної форми офіційної взаємодії між платником і податковою службою. Такий формат істотно спрощує документообіг, скорочує витрати часу та підвищує ефективність спілкування.

За оперативними даними, у Київській області станом на кінець червня 2025 року понад 8 200 фізичних осіб виявили бажання здійснювати листування з податковими органами в електронному форматі. З них 2 000 — громадяни та 6 200 — фізичні особи – підприємці. Це становить 6,43% від загальної кількості користувачів сервісу в Україні. Населення області перевищує 1,6 мільйона осіб.

Електронний кабінет надає можливість:
· отримувати податкові повідомлення-рішення, вимоги та інші документи в електронному вигляді;
· зберігати листування в електронному архіві;
· мати постійний доступ до офіційної інформації;
· уникати зайвих витрат часу та особистого відвідування податкових органів.

Для користування сервісом необхідна авторизація. Хоча отримання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) дехто вважає складною процедурою, на практиці вона значно спрощується завдяки мобільному застосунку «Дія», який уже встановлено у понад 20 мільйонів громадян, з яких 10,5 мільйона користуються послугою «Дія-підпис». Це дає змогу здійснити авторизацію як в Електронному кабінеті платника, так і в додатку «Моя податкова» без використання зовнішніх носіїв.

Крім того, КЕП можна безоплатно отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг — зокрема в органах ДПС, банках тощо.

За підсумками конференції було рекомендовано активізувати інформаційно-роз’яснювальну роботу працівників центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) серед населення щодо переваг користування Електронним кабінетом платника та мобільним застосунком «Моя податкова».

Матеріали за посиланням:
https://kyivobl.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/910666.html

ГУ ДПС у Київській області

Новини ДПС:
З Днем Конституції України!

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
Підписатись на сторінку Ютуб ГУ ДПС у Київській області
https://youtube.com/channel/UCorQvlqMpj1Tnvz35Mgg6g?si=5OtBBEN5G8bh3q7f