За минулий рік кількість підписників чат-боту ДТЕК Київські регіональні електромережі виросла на 82% до понад 1 млн осіб. У той час як кількість відвідувань сайту перевищили позначку 5,8 млн, що в понад 7,2 разів більше, ніж у 2023 році. Наразі на цих двох каналах самообслуговування мешканці Київщини можуть знайти відповіді майже на всі запитання і замовити будь-які послуги онлайн. Найпопулярніші сервіси – передача показів та графіки відключень.
Наприкінці травня 2024 року у Viber та Telegram з’явилась можливість переглядати графіки стабілізаційних відключень. Сумарно клієнти скористались цим функціоналом понад 5,3 млн разів за пів року. Також передача показів через чат-бот зросла на 40% порівняно з 2023 роком.
Водночас на сайті кількість переглядів розділу «Відсутня електроенергія» за минулий рік досягла рекордної відмітки в майже 27,5 млн. Тут ви можете знайти графіки відключень, перевірити поточні відключення за своєю адресою, залишити і перевірити заявки про відсутність світла. Окрім цього, на сайті доступні такі послуги та сервіси онлайн:
• Приєднання до мереж та оформлення договору на розподіл електроенергії
• Замовлення Лічильника “День-Ніч”
• Передача показів
Протягом року побутові та юридичні клієнти скористались можливістю укладати, вносити зміни та розривати договори на розподіл дистанційно майже 43 тисячі разів.
«Найбільший запит наших клієнтів — це можливість швидко та зручно вирішити свої питання. Тому минулого року ми розмістили графіки відключень у чат-боті, додали замовлення лічильника в особистому кабінеті на сайті, запустили сервіс Договір онлайн для юридичних клієнтів та вдосконалили систему оповіщень про стабілізаційні й екстрені відключення світла. Цього року також зосередимось на запуску нових продуктів», – підсумувала Дарина Капаєва, керівник департаменту з обслуговування клієнтів.
ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує дотримуватись принципів клієнтоорієнтованості і дослухатися до потреб клієнтів.