Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Чому не в кожному випадку відсутності світла потрібно звертатись до ОСР – пояснює ДТЕК Київські регіональні електромережі

Відсутність світла у вашій квартирі чи будинку не завжди пов’язане з аварійними ситуаціями на розподільчих мережах чи застосуванням графіків відключень. Це також може бути несправність у власних мережах багатоповерхівки чи проводці у житлі. ДТЕК Київські регіональні електромережі пояснює, куди звертатися для усунення несправностей.

За стан розподільчих електричних мереж в Київській області відповідає ДТЕК Київські регіональні електромережі. Саме ця компанія ремонтує, обслуговує, модернізує та будує повітряні, кабельні електролінії та енергетичне обладнання (підстанції, розподільчі пункти тощо), що транспортує електрику від магістральних мереж Укренерго до будинків мешканців області.

Внутрішньобудинкові мережі у багатоквартирних будинках перебувають на балансі ОСББ, ЖБК або керуючої компанії – і вони несуть відповідальність за їх справну роботу. Станом проводки безпосередньо в квартирі (або приватному будинку) опікується її господар. Якщо трапляються пошкодження на цих мережах – ремонтує їх відповідно власник або балансоутримувач. ДТЕК Київські регіональні електромережі за стан внутрішньобудинкових мереж відповідальності не несе й не має права працювати на чужому обладнанні.

Якщо світло зникло виконайте такі дії:
1) Перевірте на нашому сайті, чи є на поточний момент за вашою адресою вже зареєстровані аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення.
2) Якщо ні, зверніться до ОСББ, ЖБК чи керуючої компанії для перевірки внутрішньобудинкових мереж.
3) Якщо внутрішньобудинкові мережі працюють справно, ОСББ, ЖБК чи керуюча компанія повинні подати заявку до ДТЕК Київські регіональні електромережі. Ми перевіримо та відремонтуємо усе необхідне.