Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Новини ГУ ДПС у Київській області

Що таке фінансовий кредит?

ГУ ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.п. 14.1.258 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, фінансовий кредит – кошти, що надаються банком-резидентом або нерезидентом, що кваліфікується як банківська установа згідно із законодавством країни перебування нерезидента, або резидентами і нерезидентами, які мають згідно з відповідним законодавством статус небанківських фінансових установ, а також іноземною державою або його офіційними агентствами, міжнародними фінансовими організаціями та іншими кредиторами – нерезидентами юридичній чи фізичній особі на визначений строк для цільового використання та під процент.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Чи відображається в меню «Стан розрахунків з бюджетом» Електронного кабінету не застосована штрафна санкція (передбачена відповідно норм ПКУ)?

ГУ ДПС у Київській області повідомляє, що Порядок функціонування Електронного кабінету затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 (далі – Порядок № 637).

У меню «Стан розрахунків з бюджетом» Електронного кабінету користувач отримує доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить наступну інформацію по кожному виду платежу, зокрема:
– назва ТО ДПС;
– код платежу;
– назва платежу;
– не застосована штрафна санкція (передбачена відповідно норм ПКУ);
– термін сплати.

У меню «Стан розрахунків з бюджетом» Електронного кабінету в колонці «Не застосована штрафна санкція (передбачена відповідно норм ПКУ)» відображається штрафна санкція, нарахована автоматично, за порушення платником терміну сплати узгоджених сум грошових зобов’язань у відповідності до норм ст.124 ПКУ яка не є обов’язковою для сплати, оскільки обов’язок сплатити штрафну санкцію настає у платника податків від дати вручення йому податкового повідомлення-рішення, яке надсилається (вручається) у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Соціальний захист та майбутнє пенсійне забезпечення залежать від свідомої громадянської позиції працюючих

ГУ ДПС у Київській області нагадує громадянам, що їхній соціальний захист та майбутнє пенсійне забезпечення залежать, перш за все, від свідомої громадянської позиції самих працюючих.

Кожен працюючий має звернути увагу на оформлення його трудових відносин з роботодавцем відповідно до чинного законодавства та перевірити, чи роботодавець задекларував трудові відносини з ним.

Для цього можна скористуватись порталом електронних послуг Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua або завантажити мобільний додаток «Пенсійний фонд».

Авторизуйтесь:
за КЕП- для власників кваліфікованого електронного підпису;
за Gov ID – за допомогою Bank ID Mobile ID
за логіном – необхідно звернутись до територіального органу Пенсійного фонду України.

Оберіть розділ «Дані з Реєстру застрахованих осіб» де зберігаються:
Персональні дані
Заробітна плата
Електронна трудова книжка
Листки непрацездатності.

Актуалізуйте дані у разі відсутності даних або необхідності їх оновлення: заповніть Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб, додавши необхідні документи.

Надайте згоду на дистанційне інформування за телефоном або електронною поштою – і будете щомісячно отримувати повідомлення про сплачений ЄСВ роботодавцем і майбутній страховий стаж.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Небезпека тіньової зайнятості

Шановні платники податків! Пам’ятайте, що небезпека тіньової зайнятості та незадекларованої заробітної плати полягає не лише в тому, що бюджет недоотримує кошти у вигляді несплачених податків та внесків до фондів соціального страхування, зокрема до Пенсійного фонду, але й у тому, що громадяни ризикують втратити право на пенсію або її частину, оскільки при нарахуванні пенсії враховується розмір заробітної плати та страховий стаж, протягом якого така особа (її роботодавець) сплачували єдиний соціальний внесок.

Важливо усвідомити, що згода отримувати заробітну плату «в конвертах» позбавляє громадян соціального захисту. Неоформлений офіційно працівник ризикує залишитися без права на отримання соціальних пільг та виплат, гарантованих державою, особливо при нарахуванні пенсії.

Погодившись отримувати зарплату «в конверті», громадяни не тільки сприяють розвитку «тіньових» схем оплати праці, а й позбавляють себе соціальної захищеності, бо пенсії та інші соціальні виплати отримують тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Якщо найманому працівникові ставляться позначки про неповний робочий день і виплачується зарплата менше мінімального розміру, або з ним взагалі не оформлюють трудових відносин, то таким чином роботодавці намагаються уникнути витрат на фонд оплати праці. У таких випадках працівникам не зараховується виробничий стаж взагалі, або частково.

Майбутні пенсіонери втрачають право на призначення гідної пенсії, нинішні – на перерахунок уже призначеної.

Вимагайте від роботодавців офіційного оформлення трудових відносин з виплатою задекларованої заробітної плати, з якої сплачено єдиний соціальний внесок – це забезпечить вам гарантований державою соціальний захист.

Шановні громадяни! Вирішити проблему можна лише спільними зусиллями, тому звертайтеся до контролюючих органів та повідомляйте про проблеми, які пов’язані з застосуванням трудового законодавства!

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Подання через Електронний кабінет заяви про повернення помилково/ надміру сплачених грошових зобов’язань та пені за формою J/F 1302002 разом з копією платіжного документа

ГУ ДПС у Київській області повідомляє, що Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» визначений наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету».

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

До приватної частини Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

При створенні в Електронному кабінеті Заяви про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi (далі – Заява) і поданні її до контролюючих органів платник у режимі «Введення звітності» самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обирає необхідну форму Заяви (J/F 1302002), та відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район» (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації).

У запропонованій формі необхідно заповнити відповідні поля електронного документа, підписати та надіслати Заяву, при цьому реєстраційні дані платника податків заповнюються автоматично.

До Заяви платник може подати копію одного платіжного документа:у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми.

У полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа згідно з яким помилково або надміру сплачено грошові зобов’язання або пеня, тому для повернення сум за кількома платіжними документами, платник подає окремі Заяви за кожним платіжним документом.

Заява подається платником до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Як отримати Довідку про відсутність заборгованості з платежів в електронному вигляді через Електронний кабінет

ГУ ДПС у Київській області інформує, що Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка), формується за відсутності у платника за даними ІТС контролюючих органів податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Заява про надання довідки про відсутність заборгованості (далі – Заява) подається, зокрема, в електронній формі – до ДПІ за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу (далі – уповноважений орган) через приватну частину Електронного кабінету.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням КЕП.

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати Заяву за формою J1300306 (для юридичних осіб) або F1300306 (для фізичних осіб).

Заява складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка) буде подано платником.

Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.

Довідку або відмову у її наданні платник отримує в електронній формі у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.

Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Пільги зі сплати земельного податку для ФО

ГУ ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п.281.1 ст.281 ПКУ від сплати земельного податку звільняються:
– особи з інвалідністю І і ІІ групи;
– ФО, що виховують 3-ох і більше дітей до 18 років;
– пенсіонери за віком;
– ветерани війни та особи, на яких поширюється ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
– ФО, визнані ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» особами, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС .

Звільнення поширюється на ділянки, площа яких не перевищує:
-для особистого селянського господарства –2 га;
-для будівництва/обслуговування житлового будинку, господарських будівель/споруд: у селах –0,25 га, в селищах – 0,15 га, в містах – 0,10 га;
-для індивідуального дачного будівництва – 0,10 га;
-для будівництва індивідуальних гаражів – 0,01 га;
-для садівництва – 0,12 га – п.281.2 ст.281 ПКУ

Від сплати податку звільняються власники земельних ділянок/часток (паїв) та землекористувачі, що передали земельні ділянки/частки (паї) в оренду платнику ЄП ІУ групи – п.281.3 ст.281 ПКУ.

ФО – власник кількох земельних ділянок одного виду, площа яких більше норм, визначених п. 281.2 ст. 281 ПКУ, до 01 травня поточного року подає письмову до контролюючого органу за місцезнаходженням будь-якої земельної ділянки заяву про самостійне обрання земельних ділянок для застосування пільги – п.281.4 ст.281 ПКУ.

Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області