Обухівська міська рада

 Меню
CLOSE

Без черг: до центрів обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі можна записатись онлайн

ДТЕК Київські регіональні електромережі постійно вдосконалює свої дистанційні сервіси обслуговування клієнтів, що дозволяє вирішити майже будь-яке питання не виходячи з дому. Але для тих, хто надає перевагу завітати до центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) особисто, відновлено послугу онлайн-запису. Завдяки ній можна обрати зручний час і дату візиту до фахівця, щоб швидко вирішити питання.

Заощадити свій час, коли потрібно передати покази, оформити договір на приєднання, замовити заміну/перевірку лічильників, допомагають онлайн-сервіси ДТЕК Київські регіональні електромережі: чат-бот у Viber та Telegram, особистий кабінет на сайті, сторінка у Facebook. Та якщо клієнт хоче особисто обговорити своє питання з фахівцем, він може записатись онлайн до найближчого центру обслуговування клієнтів на конкретні дату і час. Наразі працюють 26 центрів в Київській області.

«Ми прагнемо дати клієнту широкий вибір послуг і сервісів, які допоможуть йому вирішити своє питання за будь-яких умов і обставин. Наше завдання – щоб процес завжди був зручним і не вимагав додаткових зусиль від клієнта. Тому для тих, хто хоче поспілкуватися з нашими фахівцями у центрах обслуговування, ми даємо змогу записатися онлайн. Це економить час клієнта, оскільки так ми можемо регулювати кількість відвідувачів і уникнути черг», – прокоментував генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Для того, щоб записатися до центру обслуговування клієнтів (ЦОК) необхідно зробити 5 простих кроків:
• завітати на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі;
• на головній сторінці знайти розділ «Записатися до центру обслуговування клієнтів»;
• обрати зручний для себе ЦОК та натиснути «Записатися»;
• заповнити спеціальну форму, обравши зручний час візиту, та натиснути «Відправити»;
• отримати підтвердження на власну електронну пошту та завітати в обраний день та час до офісу компанії.

Компанія нагадує, що клієнт може не їздити до ЦОК, для вирішення своїх питань можна скористатися сервісами самообслуговування – чат-ботом або сайтом.

Коментарі