ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує готувати Київську область до майбутньої зими. Енергетики в умовах воєнного часу вже оновили 278 важливих енергетичних об’єктів та 3 712 кілометрів ліній електропередачі. В комплексі ці заходи підвищать надійність електропостачання під час проходження опалювального сезону. Про це повідомив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда під час пресбрифінгу.
На Київщині триває підготовка до майбутньої зими. На чолі з владою області всі служби готують інфраструктуру до всіх можливих випробувань, щоб у мешканців регіону був доступ до послуг першочергової необхідності, а також світло та тепло. Енергетики ДТЕК в свою чергу готують мережі Київської області до зими. Технічно оновили 278 енергооб’єктів різного класу напруги, відремонтували та провели випробування 864 кабельних ліній, відремонтували 3 712 кілометрів ліній електропередачі та 3 112 кілометрів розчистили від чагарників.
Стан розподільчої мережі на даний час дозволяє забезпечувати всіх клієнтів стабільним електропостачанням за умови відсутності нових атак ворога на енергосистему країни.
«ДТЕК Київські регіональні електромережі − основа і підтримка для нормального життя регіону та наших клієнтів. Ми залучаємо весь доступний внутрішній ресурс, щоб пройти наступну зиму і виконати ремонтну програму. Крім того, ми створили резервний аварійний запас і сформували 238 бригад, які готові 24/7 відновлювати електропостачання після аварій. Ми працюємо над тим, аби максимально захистити наші ключові об’єкти. Наші енергетики готові оперативно відновлювати електропостачання та забезпечувати світлом всіх мешканців області», − підсумував Віталій Шайда, генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі.
До кінця року оператор системи розподілу оновить ще 110 енергооб’єктів, відремонтує 1 988 кілометрів ліній та розчистить від чагарників 1 199 кілометрів повітряних трас вздовж ліній електропередачі.
Для зручності клієнтів компанія також посилила канали обслуговування та збільшила кількість телефонних ліній кол-центру зі 120 до 185. У разі кризових ситуацій та в пікові години навантаження ОСР додатково залучатиме до 34 операторів на день. Проте, в компанії підкреслюють, що для швидкого отримання інформації та послуг в режимі 24/7 функціонують зручні дистанційні онлайн-канали обслуговування – офіційний сайт та чат-бот у Viber та Telegram.
Крім того, ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує своїм клієнтам, що для отримання достовірної інформації щодо стану мереж регіону, аварійних відключень та термінів відновлення світла треба користуватися лише офіційними каналами компанії: сайт, сторінка Facebook.
Коментарі